bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har gått rundt med vond skulder i noen uker, har blitt verre når jeg har trent med vekter eller hvis jeg har rydda å styrt å vaska, eller bært på ungene!! Var på scoter tur på søndag, kjørte i tilsammen 3 timer, når jeg kom hjem så var det så vondt at jeg hadde mest lyst å grine!! Var hos legen igår å fikk voltaren, føler at jeg er bedre idag, men med engang jeg gjør noe med litt belastning verker det igjen!! Har egentlig planer om å ta det med ro idag, men huset ser jo ikke ut, å kjenner jeg mannen min rett så kommer ikke han til å gjøre noe:-( Hadde dere styrt å ordna, eller hadde dere venta en dag og latt skulderen hvile en dag?? Føler meg egentlig som en hypokonder her jeg sitter!!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Auv , mistenker jeg har det jeg også! men jeg har ikke tatt det med ro, så nå stråler smerten nedover mot albuen og håndleddet også *buhu* vondt. Send en søt sms til gubben din og si at du ønsker at han gjør f.eks vasking av klær eller støvsuging når han kommer hjem. Typen min gjør helst husarbeid når jeg er borte. så gå en tur e.l i mens Lurer på om jeg skal ta en voltaren jeg også. Selv om jeg fikk dem pga noe annet Du er ikke noe hypokonder, det er jo vondt med betennelser. slapp blir man også . god bedring
Sjokoladekaka Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 du skal ta det med ro, det er det einaste som hjelper. eg har hatt sånn på framsida av skulderen(den muskelen som blir "større" når du løftar armen), og kjenner det fortsatt, etter mange år, om eg ikkje er forsiktig. Eg kjenner lite når eg er i ro eller ved "vanlig" aktivitetar som husarbeid, men sit eg f eks mykje ved PC'n, så kjem det.... Eg fekk Brexidol(meiner eg det heiter), i tillegg til voltaren. Var også til kiropraktor i tillegg for sjekk.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hold den i ro.. Gjerne mer en en dag også... jeg har nesten kronisk betennelse i skuldreren.. betennelse som kommer og går.. får kortison opptil 3 ganger i året.. tro meg.. Det vil du ikka ha.. La heller huset flyte litt over i et par dager om mannen din ikke vil hjelpe.. Er ikke verdt evige problemer med skulderen.. =) God bedring.. =)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Skal ikke ødelegge optimismen din. Men det holder nok ikke å bare ta det med ro en dag... Fikk du ikke sykmelding? En i min familie har vært sykemeldt siden september pga betennelse i skulder... Han håper han får begynne å arbeide igjen ila april... Det er så viktig å ta det med ro, men samtidig trene. Be om henvisning til fysioterapeut. Og får du vondt i magen av Voltaren ber du om en respet på Zantac/ Ranitidin. Voltaren kan være hardt for magen. God bedring, håper det går fortere med skuldra di enn med mitt familiemeldems skulder.
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Takk skal dere ha dib damer:-) Da skal jeg opp å slenge meg på sofaen litt:-) Legen sa at jeg skulle være forsiktig nå sånn at jeg ikke fikk det igjen, det er i fremre del av skulderen, har begynt å trene igjen, etter maaange års "pause", så det er nok det som er grunnen til at det kom i utgangspunktet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå