Hyacinth Bucket Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Har ikke peiling på pappviner, men har tenkt til å kjøpe med en til påskeferien. Liker ikke saft a`la Capella, Boheme, Cato negro. Må være mye smak og fylde. Pris spiller ingen rolle. Noen å anbefale?
Mor til et enebarn Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Vi elsker J.P. Chenet (er ikke sikker på om det er sånn det skrives, men det er den flaska med skjev flaskehals)
* 5 om dagen * Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 chill out, synes jeg er god....fikk den til jul, og ble overrasket hvor god den var, god å drikke et glass, uten noe til... ellers så liker jeg veldig godt la cardinal, ken creek (usikker på skrivemåten) hmmm...er da mange flere jeg liker .men står litt fast på navn nå..men om du går til www.vinmonopolet.no så står det veldig godt forklart der om de forskjellige vinene...
Martin+Mamma Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 ...... toro reserva (husker ikke første navnet) den var utrolig god! er mest fan av reserva viner her i huset.
Bøggly Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Vina Maipo fikk terningkast 6 i Dagbladet på fredag (de testet ørten pappviner)
ApriIbaby Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Tv2 hjelper deg tester alltid dette rett før påske. Sjekk nettsidene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå