Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke plaget med bekkenløsning mens jeg var gravid, men har egentlig kjent mer etterpå. Nå er barnet mitt 4 måneder, og jeg synes tydelig å kjenne ett eller annet i bekkenområdet. Kan det være bekkenløsning? Eller kan det være noe annet spesielt? Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er de som har verre bekkenløsning etter fødselen enn når de er gravide. Jeg er en av dem.

Som oftest stabiliserer det seg etterhvert, men det kan også ta laang tid, dessverre.

Hvis det blir virkelig ille, bør du gå til legen å få henvisning til fysio.

Skrevet

Jepp.. desverre kjenner jeg meg igjen.. var heller ikke plaget med bekkenet under svangerskapet,.. det kom etterpå :( jeg har vært til flere behandlinger hos kiropraktor.. syntes det hjalp godt, men nå 8 mnd senere så kommer å går plagene fortsatt..... men jeg var veeeeldig plaget noen uker etter fødsel. klarte nesten ikke å gå.. de plagene du har nå er mere likt det jeg har nå innimellom.... ikke godt... tror det er ganske vanlig.. men kan være lurt å behandle det nå.. ellers kan man slite med det i lang tid... du kan jo hvertfall gå til en kiropraktor for å se på det bare :)

lykke til

Skrevet

Hadde bekkenløsnig i 15 ÅR etter andremann.... Nå er det påen igjen :o( Men jeg fatter ikke åssen jeg skal komme meg til fysioterapaut når jeg ammer og de faktisk ikke har åpent på kveldstid - så jeg kan ha med unge og mann - her på landet.. sukk... Trøsten er at hvis det er bekkenløsning er behandlingen gratis i 6 måneder etter fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...