Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Jeg har bestilt ultralyd på oslo City. Jeg har fått time da jeg er 13 fullgåtte uker. Blei litt overraska da de sa at den var innvendig, for jeg trodde at man kunne ta utvendig ultralyd når man var kommet til uke 13+0. Noen som har peiling på dette? Er det noen som har erfaring med ultralyd på Oslo City? Er feks Majorstuaklinikken bedre?
tjommis Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg var på UL da jeg var 13+3 og fikk utvendig pga at jeg er ganske slank.. Hun var usikker på om det gikk, men ville prøve før innvendig:-) Så det varierer! Men jeg har også tatt innvendig og det går også veldig fint.
Sivert Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Dette lurer jeg også på. Er det noen som har vært på ultralyd på enten Oslo City eller på Majorstuaklinikken? Noen som vet noe om pris? Innvendig/utvendig?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Jeg var på utvendig ul på Volvat da jeg var 11+2 uker på vei. Ble veldig bra bilder (mye bedre enn på ordinær ul i uke 18), og fikk sjekket alt vi skulle. Og jeg er ikke spesielt slank, så det skulle ikke ha noe å si.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har vært på oslo city når jeg var 13 uker, og han mannlige der ville ta innvendig, for da så han så mye mer.. Han var flink og fortalte nøyaktig alt om bebyen!!! Så alt, hjerte, hjernen, at det var gutt og ja, alt nesten...... Jeg er fornøyd......
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er ikke noe spesielt tynn, men tok ultralyd i uke 13. Det var utvendig. Legen nevnte ingenting med å ta innvendig en gang... Og han så alt han ønsket å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå