Gå til innhold

Noen praktiske tips om vogn og handling av mat o.l.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det begynner å nærme seg termin fort og gæli begynner jeg å tenke på hvordan en del praktiske ting løses etter at småtten er på plass.

Bl.a. - hvordan pleier dere gjøre når dere er på butikken og handler mat? Jeg kommer vanligvis ikke til å ha bilen med meg - så tulla blir med i vogn - men hva gjør dere inne i butikken? Tar dere med hele vogna og putter varer i handlenett hengende på vogna? Setter dere vogna fra dere og setter småtten i handlevogn / bærer småtten i slynge e.l. i stedet? (Nærmeste matbutikken er ganske liten, så både vogn og handlevogn kan være litt klønete). Og ikke minst - låser dere vogna når dere går ifra den?? Noe sært å stjele en barnevogn - men greia er jo like dyr som sykkelen min - så trist om noen bare tar den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, sist hadde vi ikke bil. Jeg brukte derfor vogna på butikken hver gang. Tok den med inn, satte en vanlig handlekurv oppå baggen og handla i denne. Senere med sportsdel fikk snuppa ta opp beina så det ble plass til handlekurven.. alt går ..

Vogna knela litt etterhvert da, var en dyr simo som var utslitt etter kun 1 unge...

Skrevet

Jeg også har pleid å sette handlekurven oppå vogna og støtte den på håndtaket litt, blir den for tung så bærer jeg den ved siden av vogna

Skrevet

Er jo en del butikker som har fått små handlekurver m hjul nå... De er jo ikke så store å trille med seg :)

Skrevet

Jeg har justerbart håndtak på vognen så om jeg handler med barn/baby justerer jeg denne slik at det er plass til handlekutven der.

Skrevet

Å, jeg hater de små handlekurvene med hjul - man må jo bøye seg HELT NED for å legge ting nedi eller hente noe opp. Vanvittig grusomt!!

Skjønt det kanskje ikke spiller noen rolle lenger når jeg ikke har en svær mage som gjør bøying sykt slitsomt....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...