Gå til innhold

oppskrift på marsipankake...


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve mg på ei marsipankake t helga,noen som har oppskrift å dele,eller vett om ei oppskriftside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo kjøpe ferdigbunn? da er jo saken biff. om du vil ha en litt annen marsipankake kan du ta vaniliekrem og skjokoladekrem inni i stedet for vanlig krem og syltetøy.

 

skal du lage bunnen selv anbefaller jeg nøttebun.. nam nam

Skrevet

okay takk for tipset.. har bakt mye i mitt liv,men aldrig bakt sukkerbunn/kakebunn..så tenkte jeg skulle prøve å lage alt fra bunnen av.vi skal ha dåp 2påske dag å får da ikke bestilt noe kake fra bakeri,så tenkte jeg måtte begynne å øve mg i god tid;)

Skrevet

å sånn ja.. du er ordentlig... hehe..

 

jeg lager aldri marsipankake selv. (jobbet på bakeri før jeg ble mor så jeg får slikt fryktelig billig) men det dukker sikkert noen opp her inne som kan hjelpe.

 

men men vaniljekrem og skjokoladekrem inni er godt :-)

Skrevet

hørtes spennende ut med sjokkoladekrem inni..spørs om jeg ikke går for noe sånt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...