fru.britta Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 tenkte jeg skulle prøve mg på ei marsipankake t helga,noen som har oppskrift å dele,eller vett om ei oppskriftside?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 du kan jo kjøpe ferdigbunn? da er jo saken biff. om du vil ha en litt annen marsipankake kan du ta vaniliekrem og skjokoladekrem inni i stedet for vanlig krem og syltetøy. skal du lage bunnen selv anbefaller jeg nøttebun.. nam nam
fru.britta Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 okay takk for tipset.. har bakt mye i mitt liv,men aldrig bakt sukkerbunn/kakebunn..så tenkte jeg skulle prøve å lage alt fra bunnen av.vi skal ha dåp 2påske dag å får da ikke bestilt noe kake fra bakeri,så tenkte jeg måtte begynne å øve mg i god tid;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 å sånn ja.. du er ordentlig... hehe.. jeg lager aldri marsipankake selv. (jobbet på bakeri før jeg ble mor så jeg får slikt fryktelig billig) men det dukker sikkert noen opp her inne som kan hjelpe. men men vaniljekrem og skjokoladekrem inni er godt :-)
fru.britta Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 hørtes spennende ut med sjokkoladekrem inni..spørs om jeg ikke går for noe sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå