hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Det er en gammel GranPrix sang (som var i den norsk finalen, men vant ikke) for iallefall 15 år siden. Den er kanskje sånn dattern sang: Mamma du er min beste venn -si at du aldri går ifra meg så kommer (kanskje hun heter Kikki Nærum): Du kommer inn med våte kinn, som sol og reng er dagen din, du søker trøst i mine armer bla bla.. kan ikke mer før refrenget: Lille venn du er full av sjarm. Øyne som ler og en hud myk og varm I en verden av sol og regn Lever et håp i barneøyne Har googlet men finner ikke resten av teksten. Noen som kjenner dette sangen?
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2008 Kari Gærum heter hun visst og sangen heter Barneøyne fra Gran Prix i 89. Finner fortsatt ikke sangteksten
Sånn kan det gå Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Her er i hvert fall sangen på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d-s3HCueIDg
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Tusen takk for hjelpen. Holdt på å bli gal når jeg sang til dattern min: kunne jo bare litt av teksten. Nå skal jeg lære meg hele..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå