Gå til innhold

Er det noen som prøver på nr. 4 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer (hehe, er vel jeg som tenker mest på det), men klarer ikke å ta avgjørelsen på om vi skal prøve eller ikke... Morsomt om det var flere som tenkte på det eller har bestemt seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi gjør!!

Har prøvd i snart 1 1/2 år på nr 4. Har mistet to ganger (uke 18 og 8), men satser på at den snart sitter.

Våre barn er 4,6 og 8 år gamle. Enn deres??

Koselig med flere som vil ha mange barn! :)

Skrevet

Huff, så trist da. Får håpe den sitter snart da ja. Er du rundt IKM så du skal teste snart?

Barna våre er 2, 7 og 10 år. Selv er jeg 33, så jeg føler egentlig at det bør skje snart hvis vi går for en til. Jobber du utenfor hjemmet? Jeg er lærer, og lurer jo på om jeg klarer 4 i fht jobb og familieliv. Er jo litt betenkt i forhold til om vi klarer å henge med på alle oppgaver barn i ulike aldre medfører - lekser, kjøring til aktiviteter o.l.

Synes det er vanskelig, for jeg har jo så lyst til å oppeve å få en baby til!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! me gjer :o)

Gubben brukte eit år på å bestemme seg. Nå har han bestemt seg, og me er akuratt begynt å prøve. Vil ha baby fort -før han ombestemmer seg hehe ;o) nei da, har han bestemt seg så har han bestemt seg.

Mine barn er: 3, 7 og 10 år.

Skrevet

Så morsomt da! Barna dine er jo nesten like gamle som mine ser jeg! Jobber du eller er du hjemme? Jeg jobber, og lurer på om det blir for travelt med en liten en til..?? Hehe, vil gjerne vite alt om dere andre som er i nesten lik situasjon, dette opptar meg veldig om dagen - kan "prate" om det hele tiden!

Skrevet

Vi prøver også å få en til og det blir evt barn nr. 4. Jeg har født 3 barn, men det er kun 2 av dem som lever. Jeg har to gutter på 3 og 5 år og en engel som skulle vært 6 år (han ble kun 14 timer).

Jeg har brukt noen måneder på å overtale min mann til å få et barn til. Vi har prøvd aktivt siden november, men det har ikke klaffet ennå. Har begynt å bruke eggeløsningstester da jeg har ustabile sykluser. Har neste eggeløsning i påsken med IKM i uke 14. Dette er spennende!

Skrevet

Så trist å høre at du mistet eldstegutten din rett etter fødselen, det er så urettferdig.

Blir en soennende påske for dere da! Tid til masse kos når det er ferie! Håper virkelig at det blir gode nyheter for dere rett over påsken! Skulle det klaffe nå, da blir det vel skikkelig julegave til dere! Lykke til!

Skrevet

Er 50/50 heimeverende og jobbende ;)

Dette litt fordi mann min har ein jobb som gjer at han er mykje borte/jobber lange dager/jobber natt. Han må være heilt uavhengig av å måtte hente/bringe unger, for han aner aldri korleis arbeidsdagen blir og kor han ender opp. Så for at det skal være praktisk mulig med familie i tillegg, så jobber eg kun 50%. Og det passer meg egentleg utmerka :)

Har alltid ønska meg mange barn, dvs trudde det var 3 eg skulle ha. (det er jo mange for eit barn av 70 tallet ;) ) Men da nr 3 kom, så var det jo ikkje mange i heile tatt hehe.

Travelt blir det sikkert, men tenker som så at den heilt store forskjellen blir det vell ikkje? Også veit me jo kva me går til.

Ååååååååååå gleder meg masse, håper spiren sitter snart, for klarer ikkje å vente.

Skrevet

Vi prøver, dvs jeg vil, han er ikke så gira (mener vi har nok... hehe), men skjer d, så skjer d. Så jeg vet nok om en som blir stolt som en hane, om vi skulle være heldige.

(jeg har PCOS så tjangsene er forsvinnende små.., men hååååååper)

Har barn på 5 1/2, 10 og 13 1/2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...