Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det på tide å prøve igjenn.

 

Har en sønn på 10 mnd, og han ventet vi på i 2 1/2 år.

Det er ingen selvfølge for alle at det klaffer første gang.. vi mistet 4 før det klaffet, og da vi var 4 mnd på vei fant legene ut at jeg hadde leiden mutasjon, jeg gikk på klexane hele svangerskapet.

Går nå på blodfortynnende og skal starte med klexane

etter posetiv test.

 

Andre som har eller går på klexane?

 

Nå starter vi på ann og håper det ikke går så lenge

til neste gang ( håper på to denne gangen) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen,

 

er rimelig ny selv..Holder som oftest til paa ass befr, men fant ut at jeg kunne endre terreng litt ;-)

Skrevet

Hei og velkommen hit!:)

Masse lykke til med prøvingen, håper det går lettere for dere denne gangen og at dere får to:) Masse lykke til!

Skrevet

Hei!

 

Velkommen skal du være, er ny selv, så dette er jo hyggelig! :) håper vi ikke er her inne så lenge da... ;)

 

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...