Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Huff gruer meg- håper alt er i orden med den lille! Er 8+0 idag. Fikk et slag i magen forrige uke som resulterte i en liten blødning. Klarer ikke å sitte rolig... 1 1/2 time igjen.... kryss fingerene for meg
may25 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 åh så nervepirrende da!! Var selv på u.l i uke 8. hadde ingen opplevelser som skulle tilsi at det ikke skulle gå bra. men var alikevel nervevrak. men da fikk jeg se et lite hjerte som banket. det var godt. Krysser fingrer og tær for deg!!!
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Åh.. satser på at det går bra i dag. Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå