Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff gruer meg- håper alt er i orden med den lille! Er 8+0 idag. Fikk et slag i magen forrige uke som resulterte i en liten blødning. Klarer ikke å sitte rolig... 1 1/2 time igjen.... kryss fingerene for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh så nervepirrende da!!

Var selv på u.l i uke 8. hadde ingen opplevelser som skulle tilsi at det ikke skulle gå bra. men var alikevel nervevrak. men da fikk jeg se et lite hjerte som banket. det var godt.

 

Krysser fingrer og tær for deg!!!

Skrevet

Åh.. satser på at det går bra i dag.

Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg =)

Skrevet

Lykke til, fingran e kryssa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...