Gå til innhold

Det er ikke mulig,,jooooo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 3 mnd uker siden jeg fikk min lillegutt, og jeg tror fader meg att vi skal ha en liten en til:)80% sikker på att jeg er gravid ja!

Hehe vel jeg ville jo ha to tette men guri mann dette ble tett...

Jaja godt att lillgutt er så snill å grei som han er, foreløpig;):D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..

gratulere!!

kjenner ei anna ei og som fikk sjokkbeskjeden et par måneder etter at hun fikk nr en... :)

Skrevet

Gratulerer så masse. Ja det hvar kjapt. Tettere kan det nesten ikke bli.

he he

Skrevet

Hehe, grattis!!

Joda, det kan bli tettere!! Det er 11 mnd mellom meg og lillesøster :) Jeg er født jeg mars og hu 18 feb året etter... Hihi...

Skrevet

Øh... Skulle stå at jeg er født 23 mars... :)

Skrevet

det er 10 mnd mellom mine eldste søsken så det er mulig...hehe.

Hvorfor er du sikker egentlig?

Skrevet

Gretulerer =)

Nabodama her har to barn som er født samme året, og nei de er ikke tvillinger.

Den ene fikk hun i januar, og den andre i desember. Er litt morsomt synes jeg =)

Skrevet

Min søster hadde noen ungdomsvenner hvor jenta var født i jan og gutten i nov i samme år.

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen etter 3 uker har hatt regelmessig fram til nå..

Men nå er jeg forsinket 2 uker, har vondt i magen og ingen tegn til blødning og har ømme pupper(ammer ikke).

Og det er jo ikke så fryktelig lenge siden jeg var gravid så jeg husker kanske bra åssen det kjennes ut:)

Skal teste meg i morgen tidlig så da får jeg jo ett sikkert svar.

Meeen kroppen kan jo lure meg det vet jeg jo..Og kan jo hende det bare er de siste hormonene som skal ut av kroppen..

Men jeg blir på en måte like glad om jeg er gravid eller ikke, vist dere skjønner:)

Skrevet

Må bare legge til att det er en gang vi glemte oss og ikke brukte prevansjon,...

(ble litt ivrige,hihi)

Skrevet

Vi har 14,5 mnd mellom våre 2 første. Det har gått helt greit. Slitsomt fra begynnelsen, men nå som de er 2,5 og snart 4 begynner det å bli veldig greit.

Skrevet

Farfaren til sambo og broren hans er født på samme dag med et års mellomrom så dette med at man er sikker så lenge man ammer o.l stemmer hvertfall ikke..

Blir to tette på dere i tilfelle da men blir jo morro for ungene når de vokser opp og de vil jo få stor glede av hverandre :)

Skrevet

Ja jeg har alltid ønsket meg to tette.

Meg og min bror er det bare 14 mnd mellom og vi har alltid vært bestevenner, så vet att de får stor glede av hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...