Gå til innhold

Dersom babyen din var veldig syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du satt pris på en ballong bukett til babyen på sykehuset? Eller blir det dumt. Babyen er veldig veldig syk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur eg heller ville foretrekt ein mjuk og god liten kosebamse...

Skrevet

Har "bodd" en del på sykehus med baby. Hadde han vært baby og veldig syk hadde jeg syntes en balongbukett hadde vært tåpelig. Det kunne vært gøy om han var større og på bedringes veg slik at ungen syntes det var morsomt.. først da..

Kjøp heller en kurv med litt av hvert med omtanke til foreldrene, det viser mer forståelse !

Snacs, god juice, krem el ?

Skrevet

Egentlig ikke... Fordi den ville ta stor plass i et mest sannsynlig allerede lite rom. Da er det mer hyggelig med et fint kort der du skriver noen personlige ord.

Men dersom du tror babyen vil ha glede av ballongene er det ikke noe i vein med å gi de. Selv om jeg da heller ville få bare en istedet for en hel bukett som bare tar opp plassen.

Skrevet

ja det var go ide. Ballonger er liksom litt fest og gøy? Men hvordan får jeg levert en kosebamse i Oslo?

Skrevet

Enig med denne. Evt legg med en body som du selv skriver noen trøstens ord på. Håper babyen snart blir frisk

Skrevet

nei hadde syns det var litt tullete egentlig vist babyen min hadde vært veldig veldig syk som du sier.. Hva skal de da med en haug ballonger som henger i veien tenker jeg. Ballonger hører fest til liksom.. Hadde heller ordnet en liten kurv med feks litt blader, noe godt, liten bamse ol...

Skrevet

Heller et kort eller et brev med gode ord, fint dikt eller noe i den duren...

Skrevet

ja enig i det. Litt usikker på hvordan jeg kan få levert kurv til oslo da. Noen goe ideer?

Skrevet

Jeg ville kjøpt et deilig ullteppe til babyen og et kort.

Et personlig kort med gode ord.

Har sykt barn selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...