solkrem Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Endelig er det blitt oppholdsvær slik at dynene kan henge ute og bli luftige og kalde og fri for litt sengedyr... Det er ikke det samme å skifte dynetrekk når man ikke får luftet de, men selvsagt må man det også En nydusjet kropp i nytt sengetøy er deilig! Hiv o hoi det er gøy med små hverdagslige gleder:) Hva er deres hverdagslige gleder?
Sara Rompompei Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Min hverdagslige lille glede i dag er jeg ikke har klart å bombe huset mitt helt enda ;o) Kanskje jeg skulle være litt flink å ta det lille som er i ferd med å hope seg opp... vaske et gulv eller to..... hmmmm Det hadde jo vært noe det...
Trollmora Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Min hverdagsglede er å gå innom vaskerommet og se at det ligger så lite tøy i kurvene at det ikke er verdt å sette på en vask og at tørkeskapene er helt fritt for klær som må brettes! Tomme kurver er en god glede. En ren og ryddig kjøkkenbenk gir samme gleden )
Myra Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Det er god følelse når man har fått unna husarbeide ja. Jeg syns det er så deilig når jeg en og annen gang innimellom har fått tatt hele huset på en gang. For jammen er det sjelden for tiden. Det blir soverom en dag, bad en annen dag, kjøkken og stue sånn hver for seg. Så når jeg da endelig får anledning å ta alt på en gang er det utrolig deilig.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Nydusjet kropp i nyvasket sengetøy er bare supert!!! Da ligger jeg og kroer meg som en liten orm i solen:-) Ellers er det deilig når våren sniker seg inn kjøkkendøra og solstripene bader seg i støvet..........frem med pusseskinn og vips, klart for lys og kos:-)
Karomamma Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Min hverdagslige glede er ryddig kjøkkenbenk!! Det er jammenmeg godt å ha... Nytt sengetøy er ikke så verst, det heller
tebekaa Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Hadde et STORT glimt av hverdagslig glede tidligere i kveld, faktisk, men veldig lite huslig, er jeg redd. Hastet avgårde i min lille søte konebil for å rekke butikken før stengetid, og hadde stor glede av å tro at det var en sportsbil og at jeg var rallysjåfør. Ikke det at jeg kjørte så innmari fort, men veldig hurtig gassing (du vet, litt sånn hjulspinnaktig ut i fra krysset og sånn). Energisk musikk på full guffe hadde jeg også. Og så hørte jeg sirenen... Høy puls helt til jeg forsto at det var inne i stereo'n sirenen var. Glede og lettelse om hverandre, og klampen i bånn igjen! Deilig hverdagsglede det å IKKE få prikker i førerkortet, altså. Og deilig å være litt "råtass" og glemme at man er ansvarlig 3-barnsmamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå