Vintersol Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Ang EL-testene fra billigetester (strimmel). Synes de to strekene ser omtrent like ut hver gang. Opplever dere at strekene er tydelig forskjellige? Syns ofte fargen er like sterk, men at kanskje test-streken er litt tynnere enn kontrollstreken. (Antar at det er negativt res.) Har visst lurt sambo til "bortkastet" sengekos flere ganger nå... (uten at jeg tror han hadde så mye imot det ;-) ) Setter pris på å høre deres erfaringer!
maja-80 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Hei Vintersol:) Jeg ser forskjell på strekene på disse testene. teststreken er betydelig kraftigere. Vi er i vår 2 pp. nå og jeg har hatt dette resultatet på testene begge mnd ved eggløsningsdagen.
Vintersol Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Takk for svar. Mente så sikkert at strekene var like sterke på søndag, men kan liksom ikke se noen andre tegn til EL. Og jeg syns strekene ser så godt som like ut hver gang. Skulle ønske det var litt større forskjell, så det ikke var noen som helt tvil. Er vel kanskje litt ønsketenkning inne i bildet også... Får fortsette en stund til (har ikke prøvd disse så lenge), så kanskje jeg ser tydeligere resultat etterhvert.
Gretha Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ser også tydelig forskjell på dem. Men kanskje det er individuelle forskjeller, ser noen ikke liker disse testene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå