Gå til innhold

Fornerina??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du flyttet inn?

Jeg skal avgårde å kjøpe en test til idag..

i går holdt jeg på med å knytte en pose og stod da litt bøyd. Kvalmen kom kastende på meg og måtte faktisk gå å spy. Håper dette er et tegn, selv om det er tidlig å få kvalme! *Krysse fingrene* :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!=)

Så hyggelig og høre fra deg i dag:)

Har du fått tatt testen enda, eller venter du til i morgen tidlig?

Huff, ikke noe godt og kaste opp, MEN det er vel litt mer ok hvis det er fordi du er gravid!=) Håper du er det altså, det virkelig jo veldig slik:)

Jeg er iallefall superspent på dine vegne!!!

Skal du jobbe noe mellom permisjonene eller? Du har jo bare 6 mnd mellom? El blir det 5? Jeg har vel 4.5 mnd mellom jeg tenker jeg.

Masse klemmer

Skrevet

Jeg har foresten flyttet inn nå, og det er veldig digg og være her!

Skrevet

Vis det viser seg at det er fordi jeg er gravid er det greit:) Det er jo ingen pris egentlig:)

Skal ta test i morgen tidlig tenkte jeg. blir spennende!

Jeg har planer om å begynne å jobbe 80% snart, så får vi se:) Jobbe litt så jeg kan få permisjonspenger om det viser seg at jeg er gravid.

Alt bra med deg?

Skrevet

Må man ut i jobb mellom permisjonene for å få permisjonspenger? Jeg hadde kraftig bekkenløsning forrige gang og var fullt sykmeld fra 3 mnd, men to behandlinger i uken...er redd for at det gjenntar seg. Men stygd redd for det siden bekkenløsningen enda ikke har gitt seg siden fødselen. Er jo stor fare for at jeg blir sykmeldt, selv om jeg må innrømme det hadde vært godt og jobbet litt i mellomtiden!

Alt står bare bra til med meg, er i kjempeform foreløbig iallefall - *bank i bordet* :D

Merker bare jeg er veldig tørst og må ha endel vann, så det går noen liter om dagen føler jeg.

Er alt bra med deg da?

Masse klemmer:)

Skrevet

Så sant du er sykemeldt går det ut på det samme som å jobbe.

Men vil jo heller være i form og jobbe enn å være dårlig og hjemme. Sunt med litt nye impulser i hverdagen og ikke bare være hjemme så sant det går.

Håper ikke du får mye bekkenløsmomg denne gangen.. Lytt til kroppen slik at du ikke overanstrenger den.

Jeg har ikke fast jobb, så må ut i jobb for å få penger. Men det gjør ingenting. Gleder meg, selv om det blir rart:)

Jeg har sure oppstøt/halsbrann liknende og litt tørst, pluss mye murringer. Så håper bare den dumme tanta er på vei!!

tester i morgen, så da skriver jeg inn svaret her når jeg har fått svaret.

Klem fra

Skrevet

Ja helt enig, det er veldig sunt og komme seg litt ut igjen og møte folk. :)

Ønsker deg MASSE lykke til i morgen, jeg hadde alle mens-symptoner jeg og, men tanta kom ikke:)

Nå er det ei som vil bades her!

Vi tastes i morgen tidlig, jeg er så spent :D

Skrevet

Det er det her også!

kos dere, så tastes vi i morgen ja:)

Klemmer

Skrevet

God morgen oss2 er blitt 3!:D

Blir det oss2 er blitt 4!!!!??????

Jeg er så spent, håper så virkelig du får det resultatet du ønsker :)

Skrevet

God morgen.

Æsj altså!! Testen var veldig rar... Det var sånn billig test Quick Response. den viste to streker i det ene feltet, skal vell være en strek i hvert felt.. Hmm!

Så tror jeg må ta nok en test. Er det mulig?!!? hehe..

Hvordan er det med deg da?

Snuppa mi har begynt å krabbe ordentlig nå, ikke bare militærstil:) *stolt*:)

Skrevet

Nei så kjipt! Har hørt så mye rart om disse billigtestene jeg, så jeg stoler bare på ClearBlue sine.. Men du har ikke fått mensen enda? Da er det jo enda håp;)

Jeg har det bare bra vettu, men merker man blir litt hysterisk av å lese her inne, så jeg tror jeg må ta en priv ultralyd og se om alt er som det skal! Får prate litt med gubben først hva han syns. :) Og du har det bra i dag - dog dumme tester?

Så gøy at hun har begynt å krabbe!!:) Da er det nok og passe på da tenker jeg:)

Mi tulle har ikke begynt å krabbe, men det skjer nok snart, for hun står på alle 4 innimellom. Åler seg både bakover og fremover i en fart også så, det er skjønt å se på! Nå sover hun, hun var så trøtt etter nattan, at hun sovna faktisk med morraflaska i munnen! Hehe.. Så da var det bare å skifte bleie og stelle litt og legge henne igjen, og hun sovna med en gang. Hehe.

Skrevet

Nei, ingen mens så fortsatt håp:)

De hadde bare QR når jeg handlet i går.. så har en igjen som jeg nok tar i morgen tidlig.

Ja man må ikke lese alt. Mye tull og mange unødvendige bekymringer. Er ikke så altfor gal pris på priv ul tror jeg.. men om du forteller legen at du er bekymret så kan det hende du får en ekstra. Det gjorde jeg forje gang. Det var veldig godt! :)

Jepp, nå må hun lære NEI. men det er ikke så lett. Hun ler seg skakk hver gang jeg prøver å si nei, ser litt stygt på henne. Er ikke så lett å holde seg for å smile selv heller når de sjarmerer sånn. Uff!

Sikkert ikke lenge før hun av de heller krabber nå da. Plutselig finner de ut av det.

Så deilig at hun sover allerede da:)

Snuppa har fikk litt på flaske når han gikk på jobb, så sovnet hun igjen til halv 8. Deilig det. Vi står som regel alltid opp i 8tida.

Skrevet

Tja, er vel en 1000lapp tror jeg. Har ikke de pengene akkurat nå da, driver og pusser opp hus, så det blir prioritert - det koster mye! Hehe..

Tror jeg skal prøve og få en ultralyd da når jeg skal til legen, men det er jo en mnd til da.

Da blir det spennende og se i morgen tidlig da=) Når var det du skulle hatt mensen egentlig? Etter det jeg har skjønt er de billigtestene mer nøyakig om det har gått noen dager over, men jeg skal ikke si noe for sikkert jeg altså.

Måtte bytte nick til noe mer passende jeg nå. Har tenkt lenge og plutselig når jeg så sopebobletingen i boden i stad så gikk det opp et lys. hehe. Syns nå det passet bra nå som jeg skal få kul på magen.=)

Hehe, hvis jeg sier strengt NEI til vesla mi så bare ser hun skikkelig alvorlig på meg, og blir nesten redd. Det er visst ikke ofte jeg er streng.. Tror iallefall hun skjønner at mamma mener alvor. De må jo lære seg betydningen av nei, for det kommer sikkert til å bli mye brukt. Hehe..

Skrevet

Såpebobla ja:) Passet bra det!

jeg kjøpte faktisk det igår. Hun er kjempe fasinert når jeg blåser, og prøver å fange boblene. Morsomt!

Trodde det var ca 400,- men det kan vel varierer fra plass til plass kanskje.

Pengene fyker når man pusser opp! Men så blir det bra til slutt:)

Ja de må lære Nei. Tror nok vår jente blir ei skikkelig skøyer,så best å være konsekvent, men det er ikke like lett alltid. :)

Skrevet

gikk litt fort, fikk jo ikke svart på alt:)

Skal teste igjen i morgen ja, så det blir spennende!

Jeg skulle ha hatt mensen forje torsdag, så er jo nesten en uke over. Jeg tror kanskje jeg produserer hcg litt sent, for det tok litt tid før testen viste positivt forje gang jeg var gravid. Siste gang jeg hadde mens var den også litt treg, så kan jo være det er det denne gangen også, men en test i morgen viser sikkert svar:)

Skrevet

Hehe, kanskje jeg skal prøve og blåse noen bobler når hun våkner:)

Kanskje jeg skal ringe litt rundt og høre etterpå, er vel endel i Oslo området sikkert! Bor et stykke utenfor, men her på landet er det jo ingen. hehe.

Huff ja, har nok brukt godt over 200 000 og mer blir det, vi har att en del. Av og til skulle man vært håndtverker. Hehe..men men.

Nå må jeg se og få i meg noe mat merker jeg og pakke baggen til vesla. Vi skal ut og møte ei venninne med baby litt senere.:)

Du får ha en kjempefin dag! Så krysser jeg fingrer for at tanta IKKE kommer, og at testen er positiv i morgen tidlig. Rekker jeg ikke logge på mer i dag, så må jeg si jeg gleder meg til å logge på igjen og lese i morgen tidlig, håper såå du er gravid så vi kan slå følge til fødsel:)

Masse klemmer fra

Skrevet

Ja tror de blir fasinert av såpebobler. Du får prøve! :)

På landet er det ingenting, kjenner til det, hehe. Man må nok til byen:)

200.000 er mye, men så kan man jo få ny takst når man er ferdig. Det er jo gøy! :)

Jeg pakker, vi skal flytte nå, bare midlertidig til vi får kjøpt. Så skal flytte til en 2mannsbolig i løpet av helga. Blir spennende:)

Ha en fin dag, så håper jeg at jeg kommer med en positiv meld i morgen tidlig:)

Klemmer fra

Skrevet

Dytt dytt, for jeg er så spent at jeg klarer ikke vente på at du må lete etter linken på side 2!

Hehe :-D

Skrevet

God morgen!

Litt uten internett nå i flytteperioden, men kommer...

Testet igjen i dag morges, og den var så godt som negativ.vis jeg bøyer og beveger testen kan jeg kanskje skimte en strek, men den er nesten usynlig.. var sånn billig greie det også. Om ikke mens kommer i løpet av helga får jeg kjøpe en clear blue:)

Skrevet

Heei=)

Nemmen jøsses da, det var rart. Da er det kanskje like greit og vente til helgen og kjøpe clerablue om ikke tanta kommer ja!

Du får ha lykke til med pakking og flytting, ikke slit deg helt ut nå da i tilfelle det sitter en sliten spire hos deg ;)

Skrevet

Ja skikkelig rart. Skjønner ingenting! Men må nok ha tålmodighet ser det ut som.. Så får se på mandag om jeg har fått besøk, hvis ikke må jeg kjøpe CB:)

Takk for det. Er så kjipt å pakke når det er skikkelig vår ute,men blir godt å bli ferdig. Blir litt pakking, men litt vanskelig når han er på jobb og jeg har snuppa i beina. Så får ta tida til hjelp. Sparer det tunge til han, bare sånn i tillfelle:)

Er formen din fortsatt fin? Er det noe mer risiko ang svangerskap så tett etter fødsel?

Har du smisket med gubben ang UL? :)

Klem!!

Skrevet

hei =)

Ja, det skjønner jeg, det er best og drive med slike ting hvis det er dårlig vær ute. Lurt og spare de tunge tinga til disse mannfolka uansett syns nå jeg, jeg hater og løfte tunge ting!! Da får jeg alltid lattis, og da svikter iallefall musklene...rar greie det der. Hehe ;p

Formen min er veldig bra den, men hu vesla mi krabber ikke enda (bare åler seg frem og tilbake), og hu er tung(!), så jeg merker at ryggen svikter helt innimellom, og det liker jeg ikke! Så hvis ikke bekkenløsningen avtar snart vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for da skal man vel ikke løfte har jeg skjønt..huff.

Jeg har hørt at så lenge man blir gravid igjen etter fødsel innen det er ett år siden, så regnes det som risikosvangerskap..men, jeg er jo ung og i fin form ellers, så jeg håper nå det skal gå bra. Vet liksom ikke helt hva som kan skje, men noen sier vel at babyen kan bli født for tidlig..huff, nei det vil jeg ikke tenke på! Det går nok bra dette ;)

Jeg har nevnt for gubben at jeg vil ta ul, så han vet det. Mase er det verste han vet (og jeg..hehe), så jeg prøver og ikke dra det opp for ofte, men han vet at jeg tenker på det iallefall, så får jeg nevne på det igjen i helgen.

Er ikke sikkert jeg får med meg om du er gravid eller ikke da, for sambo har tatt seg fri i hele påske!!!:D:D:D, så vi skal på hyttetur! Der er det ikke nett nei, og bra er jo det:p Men det blir leeeeeeeeenge og ikke vite for meg iallefall! Vet ikke helt åssen dag vi reiser enda, kan bli i morra, el uti neste uke..tar det litt på sparket.

Er det noe som gjør at du føler at du er gravid da?

Klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...