Gå til innhold

Gruer meg litt til påske jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får besøk av foreldrene mine, bestemor, søstern min og samboern hennes. De bor 50 mil unna så det er ikke så veldig ofte vi treffes, så det blir jo koselig da.....hadde det ikke vært for at mamma holder på å skille seg fra faren min... Hun fortalte det i romjula, og faren min er passe deprimert for tiden.

Allikevel mener de at de skal kunne reise og besøke oss sammen, og at de liksom skal være gode venner. Huff...hater å måtte gå oppå hverandre i flere dager med spenninger i lufta og bare håpe på at det ikke blir krangel! Er ikke spesielt glad i konflikter jeg...

Må finne på litt aktiviteter tror jeg....noen som har tips på hva??

Så tror jeg at jeg skal foreslå at vi tar en påskehelg uten alkohol...kan fort forverre situasjonen det...

Jeg både gleder meg og gruer meg samtidig....noen som har noen tips/trøstende ord?

Setter stor pris på noen ord asså....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de selv sier at de skal være venner og at det vil gå bra, så tror jeg de klarer å gjennomføre det også. Men du kjenner dem jo... Aktiviteter hvor man ikke blir sittende å se på hverandre kan være bra; svømmehall/badeland, skogstur med bål og pølser, skiturer, gårdsbesøk etc. Del dere opp og gjør forskjellige ting, noen drar på shopping, andre i skogen med ungene etc.

Skrevet

hei på deg ;)

Trist og høre at foreldrene dine skal skilles... :(

Vet ikke helt hva dere kan finne på jeg . Men ville bare "svinge innom" for og ønske deg lykketil ;)

Å det er sikkert en kjempe ide og ha en alkoholfri påske ja ...

Alkohol og trykket stemning pleier skjeldent være spes god kombinasjon.. ..

krysser fingrene for at alt skal gå bra ;)

påske klem fra meg

Skrevet

Tror du ikke de klarer å beherske seg mens de er på besøk hos dere??? Du kan kanskje snakke med dem i forkant eller med en gang de kommer og forklare hvordan du føler det, at du ikke vil ha noen spenning, konflikt o.l mens de er der og hvis de ikke klarer å holde seg unna slik får de dra hjem igjen =))

Jeg kan godt forstå at du gruer deg og du tenker naturlig nok veldig mye på det også. Men prøv å tenke på alt det positive og alle ting dere kan finne på sammen.

Godt tips: vær mye ute, da blir dere ikke gående så oppå hverandre hele tiden, får bedre plass rundt dere og sjansen for konflikter er mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...