Chiabatta Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Flere som ser på det? Lurer på om det sjamanen sa var tull eller sant - at han ikke ville konkludere hva personene hadde for slags sykdommer i tilfelle han påførte dem en sykdom de ikke hadde...
Chiabatta Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2008 dytt. ingen som ser på dette, eller?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ser og lo da han sa dette. Jeg har stor tro på den 6 sansen, og er ikke i tvil om at noen kan se og føle ting vi ikke kan se med det blotte øye. Men det han sa er jo bare sprøyt. Hørtes ut som en dårlig unnskyldning for at han ikke greidde å finne sykdommen.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg føler at det å være sjaman er noe litt "gammeldags". Han prater jo med trær og jorda og gjør ting på en litt spesiell måte i forhold til han søte barnebokforfatteren som ikke vet helt hvorfor han er der en gang
Chiabatta Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Ja, stusset litt på det med trærne. Syns det ble for dumt. Han Martin er herlig. Han blir jo så sjokka hver gang han har rett!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Er vel i samme gata som å "gane" eller "Gainne" som det heter på nordnorsk;0) Det sies jo at sjamaner koan påføre andre mennesker sykdommer og elendighet. Når det er sagt vet jeg ikke helt hva jeg tror om DET, men sånn helt seriøst: en kan vel ikke fortsatt benekte at det går ann å ha en 6. sans etter å ha sett dette programmet??? Enten er det mange av deltakerne som definitivt enser ting vi andre ikke gjør, eller så må jo alt være gjennom-regisert....og det blir vel enda mere søkt?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Det er vel de som mener at dette bare er skuespill ja
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 hmmm...Men jeg kjenner faktisk en som har vært kameramann for en runde av "Fornemmelse for mord" (-Et program i samme leia) Og han var Skeptiker med stoooor S før han gjorde dette, men var HELT overbevist etterpå. Han kunne ihvertfall garantere at der var ingen av produsentene som tok regien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå