Gå til innhold

Men, hva med meg da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er ingen som ville treffe meg og ingen som ikke vil treffe meg *hulk* bare går jeg upåaktet hen her inne elelr er jeg bare en ikke person... *bhuuuhuuuuu*

Nå forlater jeg dere også siden ingen vil hverken hate elle elske meg så det så, så kan dere sitte der og ikke huske på meg sammen!!

Foresten så er det ingen som husker meg på de " hvem husker du?" trådene heller *buuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*

Alle på DIB er såå slemme at det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Vi får treffes vi da, he he.

Skrevet

Ja, jeg synes vi skal lage en egen "not remebered not unwanted" klubb..

Må finne på et flott navn da selvf, med hemlige hilseteng og alt..

Jepp, aleneklubben er i gang..

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Jeg vil treffe deg og lage fløyelsgrøt til deg :- )

Skrevet

Ingen som vil treffe meg, heller.. Så da kan kanskje vi slå oss sammen og lage en real fest som de andre kan misunne oss? .-)

Skrevet

Også fikk jeg ikke invitasjon!!!! Kommer, hva er det hemelige håndtrykket? Må man bli invitert? er det en innvielse?

Hey, vierge&moscovit (tror jeg, leser noe helt annet en det faktiske nicket) Ja, takk!! tar i mot fløyelsgrøt og treff, får ta med meg litt shaï jeg da..

Skrevet

Alle er invitert her. La oss offisielt åpne The Dib unwanted! Jeg starter ny tråd:-)

Skrevet

Trenger ikke invitasjon, eneste kriteriene er at du ikke er med på de to trådene med folk man ønsker å treffe, eller folk man ikke ønsker å treffe. Er du fraværende i disse trådene, er du selvskreven i klubben ;-)

Vælkømmen skal du være :-)

Skrevet

Jepp, jeg invitere alle hjem til meg!!! ( jeg bor i afrika da, men men det er jo sikkert ikke noe problem?)

Så kan vi sitte her eller på stranden mellom dromedarer, esler og gjeiter og bli missunnet alle mann.

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Er helt ok at du leser nicket feil, hehe!

hva er shaî?

Lager fløyelsgrøt til hele den uønskede gjengen jeg da

Skrevet

At du bor i afrika er jo bare et stort pluss! Tror ikke det er så veldig mange her inne som har vært på en sånn megafest i afrika, jeg..

Så kan de sitte her hjemme og taste på data'n sin og huske på hverandre... .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...