Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Skal på tidlig ultralyd, og mannen min vil bli med. Har veldig lyst å ha han med, godt å gjøre alt sammen mener jeg. Blir det dumt å han han med siden det er innvendig ul? Hva gjorde dere?
casiha Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde mannen min med på alle ultralyd. Jeg syns det er dårlig gjort å ikke ta med seg mannen om han ønsker å bli med. Er jo også hannes vidunder som ligger inne i magen din
Gemini77 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Har det noe å si om det er innvendig UL da? Han har vel vært i det området før han siden du er gravid.. :-) Og verre blir det under fødsel, så det er vel ikke noe å bry seg om.. Jeg hadde UL annenhver uke frem til uke 18, så her var ikke mannen med på alle, men han var med på et par, og det var innvendig.
Hikken Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg hadde han med :-) Slang ut en tørr vits om at "nå må du lukke øya kjære, dette hakke du sett før!", så den litt pinlige stemningen forsvant fort :-)
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Har vært gjennom en fødsel, så vet hva det er snakk om. Bare lurte på om det var greit å ta med seg mannen. Har ikke vært på innvendig ul før, så aner ikke helt hva jeg går til. Klart man vil ha mannen sin med når man skal se vidundret sitt for første gang, er jo en så utrolig følelse å se barnet inne i magen. Men det kom vel kanskje ikke helt fram i innlegget mitt at jeg faktisk VILLE ha han med. Bare lurte på hva som er normalt.
snart mor til 3 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 har dere lyst begge to så ta han med. mener å huske det står en gjestestol også der inne. du risikerer at det er mannen til lindis som skal utføre det hele,så da kan det være greit å ha med seg mannen din vil e tru.. han har en syk hukommelse når det gjelder ansikt.... ;-) hehe nei,ta han med...dere ser nok ikke det helt store,men kan være veldig greit for dere begge å dra...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Forstår ikke hvorfor han ikke skal være med om det er invendig ul. Her er min med på alt som skjer,tidlig ul,ordinær ul,lege ,jm osv. Synes det er viktig at pappaen får være med på det som skjer i svangerskapet. En kan ikke forvente at de skal ta ansvar når en får barnet hvis vi ikke deler graviditeten med dem. Det gjør det mer virkelig for dem.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 De gangene jeg har vert til tidlig UL har mannen vert med. Han ser jo lite av "aktiviteten" der nede uansett. Han sitter ved hodet ditt og fokuset er nok mest på skjermen, vil jeg tro. Så, nei, det er ikke dumt.
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Mannen til lindis på u.skola? Du tenker vel på sykehuset nå? Hehe..heldigvis skal jeg ikke dit da. Jeg skal til han skotheim, gynekologen i torv.gt Får bare håpe vi ser et hjerte som slår, det er mer enn nok =)
snart mor til 3 Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 nei,barneskola.. ja,men da er det jo ikke no problem da..hehe.. men ta med deg mann du uansett..vil nok føles tryggere og bedre for dere begge vil jeg tro.. og dere er jo gravide begge to...greit,så er det din kropp,men han har mye med det hele å gjøre han og...
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2008 Husker ikke lindis.. :S Hvem var det igjen? Huskaer bare ei lindis på u.skola. Var lærer for jøran og dem.. Ja, skal ta han med. Han sa det ikke ble snakk om noe annet, at han skulle bli med uansett. Så visste ikke jeg om det var normalt..for som du sier, er det ikke så mye en ser. Og det er innvendig. Men de kan jo påvise liv eller ikke, og da er det fint å ha ham med uansett hva som skjer =)
snart mor til 3 Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 vet bare hvor mye jeg skulle ønske at han min sin kunne blitt med på min første ul denne gangen...men det var vanskelig... heldigvis stod alt bra til da men tanken på å få dårlige nyheter alene...nei... og ang L såe...hmm..prøver å huske hva sønnen deres het..men alle var ihvertfall veldig forelsket i han en periode..trur kanskje han heit carl håvard..kan godt hende det va u-s...skal ikke si noe for sikkert...hukommelsen er ikke helt det den var...
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. mars 2008 Synd han ikke fikk bli med da, men du har vel bilder han kan se på =) Tror ikke jeg takler å få dårlig nytt flere ganger nå, men har jo prinsen min uansett, så får jeg bare han er jeg mer enn fornøyd med det. Ja, tror det er på u.skola.. Husker i hvertfall ikke noen på barneskola med det navnet, men har ikke verdens beste hukommelse selv da.. =)
Chezka Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Mannen min var med på innvendig ultralyd, tenkte ikke tanken på at det var "dumt". Føler det i så fall mer "dumt" at et fremmed menneske skal holde på der nede.
Tomtetroll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2008 Er jo helt normalt at en "fremmed" skal holde på der nede da =) Det er ikke dumt i det hele tatt, hadde vært værre om det hadde vært xen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå