Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 1. jævla folk som bråker om morran 2. jævla folk med jævla rot 3. ankler
Huldretuss Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 1. vonde knær 2. vonde knær får meg til å føle meg gammel :-(
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Framtidige tanker om hva jeg kommer til å hate i dag....! For øyeblikke.......ingenting=)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 1. Termin, men ingen baby i sikte. 2. Mail nr. 34 fra personalkontoret om hvor vanskelig det er å betale meg riktig lønn. 3. Finvær og fri, men for vondt til å gå tur. 4. Barnløse kollegaer som synes det er helt naturlig å ringe en for tiden hjemmeværende og sprenggravid kollega klokka 07:45 for å spørre om filleting.
Gjest vierge&musovic Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 1. naboen over som pusser opp om natten 2. at mannen har glemt telefonen hjemme 3. at katten dro en bæsjebleie utover hele huset. liker: 1. at katten er ute igjen 2. at baby sover 3. at jeg er uthvilt
prekæs Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Sug lut. Du har ikke tenåring vel? Tenker på jævla bråk om morran og jævla rot. Hun her i huset skjønner ikke hvorfor jeg hater hardrock halv 8 om morgenen og hvorfor hun må rydde rommet sitt daglig. Og hun som var så pertentlig da hun var liten. Jeg legger til nakkehat på lista.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Grrrr. Maiden før åtte kunne jeg levd med (men bare såvidt) om han ikke samtidig var så motbydelig. Dritungen synes tydeligvis servicenivået her i huset er under enhver kritikk, når jeansen han la på vask i går ettermiddag ikke er tørr og pent bretta i skapet til morran, og når han finner ut at den faktisk er tørr likevel om han bare leiter seg bortpå radiatoren, er det krise fordi hettejakka faktisk ikke er tørr og rein. Og så kan han tydeligvis ikke leve med så dårlig tilgang på rykende fersk brød og alle ingrediensene til hans favorittsmoothie og et bredt utvalg i pålegg som lager seg til matpakke sjøl. Jævla nisse. Og plutselig er det kul umulig å huske å rydde etter seg noe sted, så nå er jeg forbanna og har ingen godvilje overfor andre deler av livet hans heller, han får bare finne seg i at det er konsekvenser av oppførselen hans.
prekæs Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Finner jeg noe forståelse for at jeg var urimelig og klikka i vinkel() da min 15 åring hadde køla ned hele rommet med sprittusj. Det i utgangspunktet fineste rommet i hele huset og som jeg virkelig hadde lagt sjela i å bevare som originalt?
KaMa Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 ..sukk... Og jeg som trodde trassalderen var tidbegrenset.. :-/
KaMa Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Ellers er hatlisten min ganske kort inntil videre.. Tastatur med taster som henge seg opp Trassunge
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 HVA? Femtenåringen?? Om det hadde vært minste hadde jeg i alle fall skjønt hva som lå bak - hva tenkte hun på/med?
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Mellom seks og tolv-tretten var det veldig fredelig trassmessig...
KaMa Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Vel, fire år er to ganger lenger enn han har levd. Er usikkr på om jeg fant noen umiddelbar trøst. Du har forresten tonnevis av sympati. Det har jeg råd til, siden jeg er hjemme alene. :-DD
Süsse Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 * øyekatarr * leiebil er dyrt * vil bare sove * regninger
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 Stakkar, men det var ikke trass hele veien fra to til seks heller, da - det var bare hans naturlige anlegg for å ville, ønske, mene og hevde noe annet enn alle andre og stå for det om det så brenner på dass. Det må jeg muligens ta det genetiske ansvaret for. Men seksårshelvete kan du få billig av meg. Egentlig kan du akkurat nå få hele ungen gratis, jeg leverer på døra.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 Süsse, så et gammelt innlegg om utforkjøring, stakkars deg! Hvordan går det med kropp og sjel?
prekæs Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Kult å køle bandnavn på tak og vegger(og tekster). Det værste var murpipa:/ Det er stort sett vekk nå. Hun hadde en kjempejobb...
Süsse Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Kroppen bruker enda litt smertestillende, men begynner å bli seg selv igjen. Sjela er det verre med... Takstmannen har akkurat vært her og fra det han kunne se sa han ca. 50.000 kr.
KaMa Skrevet 11. mars 2008 #20 Skrevet 11. mars 2008 Tja, om du vil ha en toåring som legger seg ned og hyler for absolutt alt og den tiden han ikke hyler så skal han bli bært eller sitte oppå deg konstant istedenfor, så kom med han. En snakkende ungdom er i mine øyne akkurat nå å foretrekke. ..eller, vent. Bytte kan tidligst skje kl 16. Jeg fant just ut at det går an å sitte på balkongen i kortermer. Jeg er uforstyrrelig frem til i ettermiddag.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #21 Skrevet 11. mars 2008 *flashbackhelvete* han er den typen hylende toåring som antakelig ikke vil gå trappene til femte? Hm, tenke litt på det...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #22 Skrevet 11. mars 2008 At jeg ble enig med ungene at de skulle rydde rommene sine, støvsuge og vaske!! Jo da huset ble kjempefint, men når jeg kom inn på badet og en haug med klær, sengeklær som glatt hadde fyllt en stor container fikk jeg mine første spasmer og et akutt epileptisk anfall!!!! Heldigvis klikka tørketrommeleen, så hele huset fungerer som tørkestativ...yææækkkkk... forresten så er drittungene til salgs igjen!! billig:-)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #23 Skrevet 11. mars 2008 Husker du vi snakka om en bytttering for unger en gang? Tror både KaMa og Prekæs er villige til å være med, i tillegg til deg og meg. Doppler pleier også å være i markedet.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #24 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er så klart villig til å bytte ute en 3-4 av dem!! men vet ikke om jeg vil at Kama skal passe mine da!! tenker litt på den skarringa og det fæle språket hun bruker her inne:-) Vil jo ikke at mine drittunger skal bli besudlet med slikt:-)
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 #25 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har ikke noe hat i dag:o) men ut av min godhet stiller jeg opp for dere.... send ungene hit, her skal de motgang finne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå