frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 til å gå til frisøren. Gleder meg!! Men jeg har ikke tenkt å ta sånn "Få tre, betal for to"-klipp altså! :-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 ;-)))) hohoho Kos deg! det er en deilig ting å gjøre! husk å kjøpe en kaffe latte på veien :-))))
frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 I denne bøgda jeg bor i er det nok ikke en kaffe latte å oppspore på mils omkrets. Får nøye meg med en pepsi max fra Rema :-)
Maud Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil også klippe meg! Jeg nøyde meg med hjemmefarging her om dagen og fikk nok farge for to...
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 jomen du, på statoil har de gasnke god tullekaffe skjønner du, på shell også... du kan svinse innom en sånn plass, for det har dere til og med på bøgda! Jeg vet det nok!!!! ;-))
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Lykke til hos frisøren..Blir det kort, eller langt, krøller eller ei? Jeg burde vært hos klippedama, eller snarere fargedama. For jeg har fått grå hår... mange... veldig mange.. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 ha ha ha hah a jeg gjorde det som 19 åring, det var ikke fint!!! Jeg måtte til frisør og reparere, og hun visste ikke sin arme råd... hva skulle vi finne på for å redde det??? shitt altså, etter det har jeg kun stripet håret i farger som likner min egen lyse korngule stråfarge :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 hvor mange da da??? 45??? hei du frisørdama, jeg har fått 45 grå hår, kan du farge dem???
frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Grått hår er vakkert på eldre damer det!! Jeg er glad så lenge jeg ser at det er mange hår som er grå, det blir verre når det vokser grått ut fra bunnen alt sammen!! Jeg skal ha det kort og litt rufsete tror jeg, Frisøren min sier at jeg må ha det enkelt for nå har jeg jo ikke tid til å stelle så mye med det. Som om jeg noen gang har hatt tid eller lyst til det! Ellers så kunne det jo vært gøy å prøvd langt med krøller. Det har jeg ikke hatt siden begynnelsen på 90 tallet.... :-)
Dailis Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Deilig da. Jeg kan ikke ha kort hår, for jeg har ikek tid til å gjøre noe med det;) Her må det være langt nok til at alt kan settes opp med en stor spenne eller strikk. Har prøvd kort hår etter at jeg fikk barn, og ikke før ungene steller seg selv igjen
Trollmora Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Å heldige Anna! Der burde jeg også ha vært, men.... Jeg har nå ihverfall klart å bestilt en time til EldsteMann. Når håret henger ned i øynene på ham, så er det ikke bare å løfte det med litt voks eller hårspray ) Langt hår & krøller, ja det var tider. Nå er det mitt vanlige strie, helt uten krøller-hår som har en anelse striper bare sånn at jeg kan skylde på at jeg er blond når jeg ikke forstår alt! (men LilleSnupp har langt hår og krøller - så hun kan jeg rett og slett ikke taue med til frisøren uten å bli beskyldt for å være misunnelig....)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 ha ha ha "heldige anna" betyr det det samme som "herrrrliga london" her i byen???
Karomamma Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Så deilig, Frøydis!! God tur til frissan Til uken er det min tur!! Fri fra jobb og lillemor i barnehagen (fy skamme seg, mamma.....). He he he
Myra Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Huff, jeg har ennå næringssorg etter mitt siste frisørbesøk. Stedattera mi ble fjorten og hadde så lyst og farge og stripe håret, så jeg tenkte å overraske henne. Samtidig tenkte jeg å klippe meg selv. Bruker også og farge øyenbrynene samt nappe de (har helt hvite). Da vi kom dit hadde de skrevet at jeg skulle også farges (pleier å gjøre det selv), men tenkte da skittau, jeg farger bare jeg og. Så det ble to klipp, to farginger, striper til henne, samt min øyenbryn. Det ble da den nette sum av 3.600 kroner. Altså TRETUSENSKESHUNDRE KRONER!!!!! Jeg hadde nok sett for meg to tusen ++, men dette altså. Fjortenåringen var hvertfall strålende fornøyd, så da så.... Det blir leeeeenge til neste gang. Men lykke til, det er uansett deilig med litt egenpleie.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 DÆGGERN!!!!! TRETUSENSEKSHUNDRE KRONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da hadde jeg besvimt....................tror jeg.................eller steilet eller no! Hahaha, klart hun var fornøyd hun på fjorten!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #16 Skrevet 11. mars 2008 Håper du ble fin på håret i dag frøydis m/4!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2008 Fjortisen spanderte iallfall på meg et "så fin du ble mamma" :-))) Så nå er det kort, mørkt og litt rufsete, akkurat slik jeg liker det best. -Og da ble jeg klar til å feire min storebrors 50 årsdag til helga. Ung og pen i forhold til han håper jeg :-)))
Karomamma Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Deilig å være yngre enn 50-åringen Håper ikke det kostet tretusensekshundrekroner da... He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå