Gå til innhold

Hva er planene idag jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står på tapeten ? :)

selv tenkte jeg meg en tur på bibloteket. låne noen barnecd'r..som jeg tenkte å kopiere når jeg kom hjem.(svigermor jobber på bibloteket..hun som sa jeg skulle gjøre det ) også skal jeg se om jeg finner meg en skummel bok jeg kan lese i påsken.

også skal jeg poste et brev...

kanskje jeg går en tur og... får se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal hoppe i dusjen nå og fikse meg til skolen.

Er syk så kan ikke si jeg gleder meg til å dra på skolen..

Meeeen 3 timer overlever jeg vel!

Så skal jeg hjem og kose med Noah og slappe av resten av dagen:)

God tur til biblioteket:)

Skrevet

Det blir å pleie min syke sønn, har vært syk over uke, først feber, diare og oppkast og nå veldig forkjøla og feber.

men vi må på butikken selv om det, hat ikke mat i huset....

Skrevet

jeg skal til frisøren og klippe meg og stripe håret.

jeg gruer meg egentlig litt,for jeg pleier lissom alldrig å bli helt fornøyd med håret etter et frisørbesøk.

vanskelig det der.

kanskje det er jeg som ikke forklarer godt nok hvordan jeg vil ha det??

he he,håper jeg blir fornøyd i dag :-)

Skrevet

Skal på barseltreff i regnværet, blir en kort trilletur tror jeg;o)

Skrevet

åh.. jeg syns det er herlig å gå til frisøren... bare synd det er så dyrt ellers skulle jeg gått oftere..

du får kose deg da :) håper du blir fornøyd denne gangen da :)

Skrevet

Vi skal i åpen barnehage, skal snart hoppe i dusjen nå, men ventet på at frøkna skulle bæsje først... det stinker her nå, så da er det vel på tide...

Etter barnehagen er det soving, og så må vi en tur på butikken og handle mat og gaviscon til meg!

Og så er det plutselig middagstid. ;)

Skrevet

jeg skal på barseltreff, en tur på butikken, ellers småstelle hjemme og kose meg med guttongen

Skrevet

i dag skal vi ut og luke vekk det værste ugresset i bedende til våren (nytt hus) og gjøre det litt pent med stener el.

tar oss senere en trilletur på butikken og handler om vi har tid.

Skrevet

Planen for i dag er å sitte på skolen å gjøre oppgave. Har allerede begynt og er allerede LEI!!! Blæh. Kunne heller tenkt meg å vært ute i det fine været men :)

Skrevet

jeg skal ligge under et pledd på sofaen og synes synd på meg selv siden jeg er blitt syk...

Skrevet

Jeg skal besøke ei venninne som har barn:-)

Skrevet

Ligge i senga og håpe på å unngå å spy(omgangssyke), mens jeg tar ørten telefoner pga et akutt problem på jobb og håpe at jeg blir i såpass form utover dagen at jeg kan komme meg på jobb.

Skrevet

Helsestasjon og handling her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...