Maud Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Her i Oslo renner det fortsatt masse vått ned fra himmelen. Tre gutter har forlatt huset i regntøy. Den yngste hylende fordi han helst ville vært hjemme med mamma. Vi har visst fått et lite monster i hus vi også. I helgen var vi hos mamma og pappa og spiste middag og det var påtakelig hvor mye blidere lillebror var der enn hjemme... I dag skulle jeg spist lunch med en av de fine damene her inne. Det ble dessverre avlyst, men vi får det til senere. Det er jeg helt sikker på. Resultatet er at jeg har en hel dag uten planer. Det er lenge siden det! Det står mange esker nede i boden og roper på meg, men kanskje jeg bare skal gjøre ingenting? Det er lov det, ikke sant? Når det regner, jeg er trøtt og minstesnupp og jeg kan sove sammen - da er det lurt å gjøre? Håper det er mer sol i resten av landet eller at dere andre også velger te, senga og en sløv dag!
frøydis m/ 4 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 En hel dag uten planer bør jo iallfall delvis benyttes til å gjøre ingenting og hvile seg sammen med minstesnupp! Det er slike sjanser som må gripes, vet du. Sør i landet er det også regnlig idag. Fint vær ute til å kose seg inne i ! Her trener lillevennen på å få smokken inn i munnen på egenhånd. Det utløser frustrert sutring. Det vanskeligste er visst å skjønne at man må slippe taket når smokken endelig har havnet der den skulle. Det er mangt som må læres!. Ha en fin dag med te og avslapning. Eskene i boden klarer nok å rope en stund til, hvis ikke arbeidslysten overmanner deg etterhvert!!
Trollmora Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 God regnfull dag! La nå de eskene stå i ro til en annen dag. Du og lillesnuppa kan ta det rolig og hvile dere litt sammen. Dere har nok å gjøre andre dager, så hva er galt om eskene står litt til? Kos dere på sofaen )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kan love deg såpass...... Eskene er veldig lojale, de går ingen steder. Så en dag uten planer, men litt god hvile med lillesnupp..... Kan det bli bedre. Vi har esker ennå vi, som har stått siden nov. Vi kan sikkert bare kaste de usett, for vi savner jo ingenting ) Når det regner er det fullstendig lov å gjøre ingenting....bare gi blaffen er sunt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå