mayaya Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Første dagen hvor både jeg og mannen jobber, siden des. 2006 :-o Jøss... Blir nesten hverdagsliv, liksom.... Den som hadde hatt en barnehageplass *drømme* Men - - - tuuusen takk til svigermor, som kan passe han de første 2-3 ukene. Etter det.... Tja...?
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 det var da en snill svigermor har en av samme ulla jeg å... Stiller alltid opp når det er noe enda hun har 8 barnebarn og 1 oldebarn vi er igrunn litt heldige der
mayaya Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Ja, hun er gull!!! Kommer opp til oss fra morgenen, lar han slappe litt av hjemme, før hun triller han med seg hjem. Dette skal nok gå fint :-) Bekymrer meg ikke i det hele tatt!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Ja, da er dere heldige.. min svigermor presterte å si at bingo var viktigere enn datteren vår så...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Ja, det kan du spørre om... Hun kjørte nesten 100 mil etter at lille pia vår var kommet til verden, og trodde jo hun kom for å bli kjent med henne... men hun var her bare to turer, første dagen hun kom var hun her i ca 3 timer, andre gangen kom hun i halv 9 tiden på kvelden, så la vi oss i 11 tiden, sto opp igjen i 10 tiden, også dro hun i halv 2 tiden... :-/ Så skulle hun komme en dag til, men da sendte hun meg en melding om at hun hadde dobbelbooket.. og skulle på bingo istede.. Så sambo ringte å lurte på hva i allverden hun mente med det.. Jo, hun hadde da andre ting i livet også.. Lille pia vår var ikke alt i verden... :-/ Det skal også sies at hun var her i nesten 3 uker før hun reiste hjem igjen.. Bodde med søsteren til sambo (da hun fikk en datter for snart to år siden, var hun der i nesten 2 månder), og på de 3 ukene hun var her nå, var de en uke i oslo på besøk med andre søstra... Og der har hun nå vært 3 ganger etter at pia der ble født i september... Rart vi føler oss tilside satt? :-/ Men det er hun som går glipp av noe sier jeg..
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Så kjekt å høre :-) Synes ofte svigermødre får alt for mye pepper her inne. Men så skjønner jo ikke jeg problemet, siden jeg har verdens beste svigermor.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Uff, det var dårlig gjort. Og ja, det er hun som går glipp av noe.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Ja, også sitter hun å gir uttrykk for at mamma er så heldig, og at hun nesten er misunnelig på henne for at hun får se pia vår så ofte.. Mamma bor bare en km unna... :-/ Men mamma bryr seg heldigvis masse om lille pia vår. Men gruer meg litt til hun kommer å spør hvorfor farmor bryr seg så lite... Hva skal man svare da egentlig...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 ja,man blir avhengig av litt hjelp i ny og ne. trist for de som ikke har noen til å hjelpe seg i hverdagen,det må være vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå