Ane** Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Lillejenta på 9 mnd fikk feber og oppkast i går. Ikke kastet opp siden i går formiddag. Men har fortsatt feber... "Problemet" er at hun alltid sover i vogna i hagen på dagtid og at det er håpløst å få henne til å sovne inne om det ike er kveld. I går gikk jeg og bar og bar for å få hun til å sove og endte opp med å ha bært på henne hele dagen.. Ville dere latt ett barn med feber sove ute, eller holder dere dem inne? Takker for alle svar!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hva med å ta inn vogna, sett opp vinduet på et rom og la henne sove der? Blir nesten som ute..
Ane** Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Hehe, prøvde i går. Funka ikke for fem øra. Hu bare reiste seg opp hele tia. Føles så rart, for alle "triksa" som fungerte på eldste slår liksom ikke igjennom nå.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hehe men da synes jeg du skal la henne sove ute, hun ligger jo godt nede i vogna uten trekk.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har latt mine gutter sove ute e gangene de har hatt feber. Frisk luft er bare bra. De ligger jo så lunt og godt i vogna si : ))
mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hadde akkurat samme problemet her når snuppa var på den alderen. Tok det opp med legen, og han sa det var bare å sove ute (selv med ørebetennelse). Bare pass på at de ligger godt nedi vogna og ikke blir kalde, men heller ikke for varme. Her har frøkna sovet ute hver gang hu har hatt feber, og formen har ikke blitt noe dårligere, tvert i mot!
Bærta å babyn Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 hva med å legge henne ute i vogna og heller ta henne inn etter at hun har sovna? sett vogna på et rom med vinduet åpent
olla Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Spurte helsesøster om det en gang, og hun mente det gikk veldig bra! Så lenge en så til barnet ofte, og det kun var snakk om feber, og ikke over 40 selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå