Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do nå og blødde litt! håpet først på at det kom bakenifra men det gjorde d ikke!! er 25 fullgåtte uker i dag og har aldri blødd før! var ikke kjempe mye men var jo litt. blir skikkelig reddd jeg no. har jø hørt så mye rart. noen som vet hva dette er??? hva gjør jeg?? noen som vet hvor jeg kan lese om blødninger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer føden!! :)

De er de aller beste på å svare på sånn vettu! Og de er der for at man skal ringe når man er bekymret. :)

les her

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=296947

det har ingenting med blødning og gjøre, men viser at steget vi har før vi ringer til føden er for stort.. De er der for å berolige/hjelpe oss også

Dette går nok bra :)

Skrevet

hva er nr til føden da? er d et felles nr el må jeg ringe til "min" føde? haukeland i mitt tilfelle..

Skrevet

du ringer din føden som er haukeland :)

nr til innlegelses post på føden ... haukeland...55 29 97 65

Skrevet

Hei uff jeg opplevde det samme i går kveld.Ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang,er i uke 24 nå.Alt var heldigvis bra,hadde bare irriterte slimhinner pga soppinfeksjon.Ble så redd.Ring føden du og med en gang så vil de sikkert sjekke deg!

Lykke til

Skrevet

Har du ringt nå, millie+beibi??

Skrevet

hei alle sammen. Ringte ikke føden. ringte legen min når hun åpnet og fikk komme med en gang! hun tok meg kjempe på alvor og det var en grådig lettelse! Hun tok først en gynekologisk undersøkelse og fant en del blødninger! Hun trodde det mest sannsylig var utenfor livmoren men klarte ikke å se det hundre prosent på grunn av "alt" blodet. Så tok hun magemål og sjekket fosterlyd. Alt var helt normalt der! lå visst litt over på kurven igjen. Hun ringte til gynekologen som har kontor over henne og sa at jeg burde få en sjekk fordi hun ikke klarte og se det skikkelig. fikk komme til der med en gang også. der fikk jeg både utvendig og innvendig ultralyd. Hun fant bare rester av litt blod der inne da. hun sa d mest sannsynlig var rift i en blodåre i livmoren og at det ikke var noe farlig. jeg skulle ta det med ro i dag og komme inn igjen visst jeg fikk mer blødninger. Hun og sa "det vare en stor baby" inni der. Ble litt skeptisk jeg no.. må jeg føde en kjempe baby.:/..hehe..men er sååååå utrolig lettet for at alt var fint!!! Får håpe det ikke skjer flere ganger..for d var ikke noe kjekt. tenkte på om jeg skulle ringe og få sykemelding resten av uka også? har en litt tung fysisk jobb og er redd for at noe skal skje igjen..er jeg overhysterisk da?...de sa jo jeg skulle ta d med ro liksom. ikke reise på fjellet el noe sånt:P

takk for alle svar ihvertfall:) no skal jeg og lille gutt slappe av på sofaen resten av dagen;)

Skrevet

Det var godt å høre at alt er bra :D

Jeg ville fått sykemelding ut uka. Det er ikke å være overhisterisk ;)

Skrevet

så fint att det virker som alt er bra

ble urolig på dine veien når jeg leste meldingen din

ta deg en sykemelding så du får slappet av litt :)

lykke til videre

Skrevet

Hei!

Jeg fikk også blødninger i uke 21 og 25. Var på føden og ble undersøkt. De tok da en bakterieprøve og påviste streptokokkB-infeksjon. De kunne ikke vite 100 %,men ikke usannsynlig at denne infeksjonen førte til blødningen. Fikk antibiotika, og beskjed om at jeg skal få antibiotika under fødsel for å unngå smitte til barnet. Dette fordi noen veldig få barn blir syke av det. Også en økt sjanse for for tidlig fødsel.

Så jeg foreslår at du ber om å få tatt en bakterieprøve, hvis de ikke allerede gjorde det sist. Greit å få utelukke humske streptokokker el bakteriell vaginose. Alt så fint ut inne hos babyen min også, heldigvis!

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...