mamma`n til nurk Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 vondt i ryggen, nedover hoftene og nederst på magen som er ganske hard og vond...ikke ofte jeg er glad for smerte.. Bare det fortsetter i riktig retning!!
Evab Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan går det med deg? ER du fremdeles hjemme, eller har du reist på sykehuset? Her gikk vannet akkurat. Jeg har ringt sykehuset og skal komme dit kl. 12 i morgen. Er kjempespent. Kjenner ikke noe vondt enda....
Kystrøya Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Så spennende =) Da blir det vel baby på dere begge iløpet av dagen =) Lykke til begge to
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 å så spennende,krysser fingere,armer og ben,og ønsker dere begge to.lykke til
mamma`n til nurk Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2008 Er her ennå. Ble ikke noe regemessig, men var definetivt rier...varte et par/tre timer, så dabbet det av litt. Fått sove et par timer, våknet nå og det begynner å komme litt tilbake igjen..Kan jo håpe det tar seg opp i løpet av dagen! Du får ha masse lykke til da, evab!! Da er det mest sannsynlig bare snakk om timer før du blir mor:) Heldiggrisen:)
Evab Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Ja, dette er virkelig spennende. Krysser fingre for at vi begge holder en baby ved slutten av dagen. Har begynt å kjenne noe jeg tror er rier. Er førstegangs og er derfor ikke 100% sikker, men nesten.... De kommer ikke regelmessig, men kommer med ca 8- 15 minutters mellomrom. Takker også alle for lykkeønskninger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå