Gå til innhold

Får ikke sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken er jo midt på natta,får ikke sove.Ligge bare og snur og vrir meg.Og skal levere sønnen min i barnehagen i "morra" tidligt.Dette er kjedeligt.Andre som er våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er våken....

Kan ikke sove jeg da, for jeg er på jobb... :( KJETT!!!!

Skrevet

Ser d er samme årgang som meg-)).

Skrevet

Ja :)

30 i år du og da.... Synes du det er greit eller? Er litt usikker på hva jeg føler om å bli 30.

Skrevet

ja 30 jeg og,i august.Stor overgang.Foreløpig er det greit,men må innrømme at det føles veldig rart.Har liksom alltid vært i 20 årene.Tror ikkje jeg skal slå på stortromma med feiringa.Håper det år bra med deg forresten.

Skrevet

Heeei :) Fikk du sove etter hvert eller?

Har akkurat stått opp etter nattevakta jeg. Det var min første vakt på jobb etter at vi mista vår lille gutt. Og det gikk griet egentlig. Er vel bra å komme inn i normale rutiner igjen og.

Jeg fyller i jul. Vet ikke hva slags feiring det blir. Har veldig lyst at det skal være en liten krabat i magen da ;)

Skrevet

Ja håper det klaffer snart for dere.Jeg skal krysse alt som kan krysses.

Fikk sove etter hvert,men bra trøtt ja idag.Sov ett par timer etter at lillemann var levert i barnehagen.Godt ja.Kor d bor henne da? Jeg kommer fra stavanger,kvernevik.

Skrevet

Bor på Hamar vi. Driver å ser etter hus og vil flytte, men det blir også i Hamar eller omegn.

Får snart nr to du da:) Jeg er bare stemor for ei jente på 3,5år enda.

Skrevet

Stemor er jo ikke bare bare det,du gjør nok en god jobb.:-))God øvelse te du får dine egne.Og jeg venter nr 2 ja.Er 37 uker på vei,så er lei nå.

Skrevet

Vi kommer godt over enns, så å være stemor er bare moro;)

Vet du hva du venter da?

Skrevet

Gleder meg selvfølgelig grenseløst til å få egne barn også :)) Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

De mener jeg venter jente:-)) har gutt fra før.Så har hamstra inn masse jente klær og satse på at de ikke tar feil.Jeg veksler mellom "redsel" og "gleder meg".Det nærmer seg,men virker samtidigt langt vekke.

Vet di hvorfor d mistet ditt?Du trenger ikke svare viss d ikke vil.

Skrevet

ÅÅÅh....så spennende :)) Men sikkert skremmende også ja.

Masse lyserosa eller? Hehe!! Det er så søtt!!

Grunnen til at vi mistet gutten vår, var at vannet gikk så alt for tidlig.

Kan godt skrive mere, men ok om jeg sender en privat melding da?

Skrevet

kan d godt,hvordan foregår det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...