Noah 21.05.08 :) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er i uke 29 og har de sisste nettene hatt problemer med og sove.. Ligger i sengen og vrenger og vrir meg til 4-5 på natten og er ofte lys våken! Har i tillegg problemer med og finne en behagelig sove stilling,syns det har blitt veldig ukomfortabelt og ligge på siden,og syns heller ikke noe om og ligge på ryggen..
mammamor82 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hadde termin i går og det vil si at jeg er ganske lei nå! Ligger vken og vrir meg mange ganger i løpet av en natt. Det er kjedelig! Sovner litt og våkner veldig snart i håp om at klokken har gått litt siden sist jeg tittet på den! Vi ligger sånn passe godt når vi har kul på magen og jeg gleder meg sinnsykt til den er borte!!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 hei du:)e ikke så langt på vei som deg men e allerede litt ukofortabelt å finne liggestillingen gitt..er 24 uker.. Men eg sitter å ser på alt mulig på nett..har sett alle episodene av jordmødrene på nrk.no og nå ser eg på sykehuset på tv3.no.... Ser en episode el to...el tre:) og da e eg gjerne trøtt nok så jeg får sove:)
Kystrøya Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er 7 dager over termin og sover egentlig forholdsvis bra enda. Men jeg våkner så mange ganger pr natt pga jeg må på do, har vondt i bekkkenet, halsbrann, masrier/kynnere/menssmerter, så søvnen blir veldig oppstykket. Å så våkner jeg ganske tidlig. Sånn som idag så våknet jeg halv 6 pga jeg måtte på do. Fikk da ikke sove igjen fordi jeg ligger og forbanner denne ubrukelige kroppen min som ikke klarer å få igang skikkelige rier. Men slik blir det jo i fremtiden og; mye oppstykket søvn på natta, så er vel egentlig greit å forberede kroppen på det =)
Hvitkløver2020 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Får nesten ikke sove nå...36+6 i dag, 14 dager igjen til KS. Halsebrann og oppkast, do-løping, bekkenløsning...kan ikke ligge på ryggen=( Uff,nei nå skal det bli godt å bli ferdig=)
Knotten2 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Er nå 38 + 1 og har slitt med nattesøvnen en god stund. Det er jo det samme som de fleste sliter med - vanskelig å finne en god sovestilling og må ofte opp og tisse. I tillegg har jeg nå også begynt å få så mye kramper i beina - forferdelig slitsomt! Nei, nå er det bra at jeg snart er ferdig!
mchanel Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Kjenner til det ja! Våkner så og si hvert 20. minutt og da er jeg lys våken! Værker og vondt overalt og klarer ikke finne en stilling som er deilig å ligge i. Gleder meg til å ligge på magen igjen jeg!
Modesty Blaise Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Melder meg inn her. Våkner utrolig mange ganger hver natt og sliter med å få sove igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå