Gå til innhold

Er det noen som er oppe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på at lillegutt skal våkne for nattmat... Men det ender alltid med at jeg går å legger meg til slutt, også sånn ca akkurat når jeg er på vei inn i drømmeland våkner han.

Skrevet

B- menneske... Jeg sitter med oppgave og da er det kjekt å kunne dibbe litt samtidig:) Også skal jeg til frisøren på mandag så jeg prøver å finne ut hvordan frisyre og farge jeg skal ha he he...

Skrevet

Sitter du oppe og nede i huset samtidig?

Jeg er mer på midten når jeg tenker meg om. For å være helt flisespikker, så sitter jeg jo ikke i kjelleren.

Skrevet

Joa. Men om du vil ta over oppgaveskrivinga mi, så sover gjerne jeg.

Skrevet

ehm.. Jeg sitter vel egentlig hverken oppe eller nede. Har bare 1 etg, så hvor sitter jeg da?

*herregud så overtrøtt, teit humør jeg er i nå*

Skrevet

Nei, ellers takk. Tror nok ikke du ville tatt sjansen på det heller, for det hadde nok blitt en meget dårlig oppgave!

Skrevet

Næ-æh, driver ikke du med no' drama ellerno'?

Skriver om unger. Det er greit, jeg vil bare ikke skrive noe i det hele tatt. Jeg vil sove. Sekundært kline med kona. Eller KaMa. Samma det i grunn. Noe annet i hvert fall.

Skrevet

næsj, driver med inglisj jeg vøtt. Så det skulle passe bra til deg:)

Skrevet

Å-åh. Ja, det høres langt mer lovende ut. Men jeg skriver på inglisj som det er.

Skrevet

Og det at du skriver om barn på engelsk understreker bare poenget mitt..

Skrevet

Det er ingenting som tilsier at den blir bra som det er. Vi drar på ferie om et par dager og jeg har verken tid eller lyst til å ferdigstille makkverket innen den tid.

Skrevet

Hvis du hverken har tid eller lyst er mitt råd: Gi faen. Ta konseknensen når du kommer hjem fra ferie.

Skrevet

Da klarer jeg ikke å slappe av. Det er vestlandspietisten i meg. Jeg visste det var skadelig med det bedehuset i nabolaget.

Skrevet

Så mange her som skriver oppgaver! Kan jeg få lov til å spørre hva dere skriver om? Jeg syns at sånt er spennende men det er kanskje fordi jeg enda ikke har skrevet noe sånt selv =)

Skrevet

Om hva som fucker unger mest opp av en institusjon og et ubrukelig hjem. Pest vs. kolera, rett og slett - akademiautgaven.

Skrevet

bedehus i nabolaget kan aldri være sundt. Ikke bedehusgjengere heller for den sakens skyld.

Skrevet

Jeg skriver om hvordan Jonathan Franzen har brukt kapitalisme som tema i the corrections;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...