FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå må dere gå og legge dere da:)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Sov godt snuppa. Venter på at skrollan skal våne for en aldri så liten flaske jeg. Gidder ikke å legge meg før, for da veit jeg at hun våkner akkurat 5min etter at jeg har sovna.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Så hvis 5 min forskyver seg til i morgen tidlig.....da sitter du fortsatt våken?=)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Neida, hun våkner aldri senere en tre;) Er hun ikke våken til da går jeg enten å legger meg. Eller bare gir henne flasken mens hun sover:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Hehe:) Lillebop er så lite regelmessig at jeg kan hoppe til køys når jeg vil. Nå følte jeg meg plutselig heldig, selvom det kanskje var en ganske merkelig konklusjon å komme med når jeg allerede har ammet to ganger etter bopen leggetid, og vet jeg har et par runder igjen før det blir morgen...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 He he.......med andre ord så trykker du flaska i ansiktet......om hun vil eller ikke he he
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 "Her ska det etæs skrollan!! "
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Jupp! Nå har det ennå ikke skjedd at det matvraket jeg har fått utlevert har takket nei til flaske eller annet da. Bakdelen med å gi henne flaske mens hun sover er at jeg ikke får skifta bleia. Hun blir naturlig nok sinna om hun blir vekka for å skifte bleie, hehe. Så da blir den litt vel tung på morgenkvisten:p
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Min er på klokka hun, har vært det siden hun ble født. Kan gå å legge meg eg også da. Det er bare kjipere å stå opp når man har sovnet en å sitte oppe og vente. Og så "skriver jeg jo oppgave" heh..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Er det vanlig å skifte ble om natten? Gjør aldri jeg ihvertfall...
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Jeg gjorde det ikke før- da var det ikke nødvendig. Men siste mnd. har hun begynt å drikke så mye vann at bleia fort blir tung. Så da skifter jeg på natta når hun alikevel er våken. Så hun slipper å ligge med full bleie.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Ja ja tung eller lett.........egentlig et fett det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå