Gå til innhold

God natt folkens.

FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere gå og legge dere da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov godt snuppa. Venter på at skrollan skal våne for en aldri så liten flaske jeg. Gidder ikke å legge meg før, for da veit jeg at hun våkner akkurat 5min etter at jeg har sovna.

Skrevet

Så hvis 5 min forskyver seg til i morgen tidlig.....da sitter du fortsatt våken?=)

Skrevet

Neida, hun våkner aldri senere en tre;) Er hun ikke våken til da går jeg enten å legger meg. Eller bare gir henne flasken mens hun sover:)

Skrevet

Hehe:) Lillebop er så lite regelmessig at jeg kan hoppe til køys når jeg vil.

Nå følte jeg meg plutselig heldig, selvom det kanskje var en ganske merkelig konklusjon å komme med når jeg allerede har ammet to ganger etter bopen leggetid, og vet jeg har et par runder igjen før det blir morgen...

Skrevet

He he.......med andre ord så trykker du flaska i ansiktet......om hun vil eller ikke he he

Skrevet

"Her ska det etæs skrollan!! "

Skrevet

Jupp! Nå har det ennå ikke skjedd at det matvraket jeg har fått utlevert har takket nei til flaske eller annet da. Bakdelen med å gi henne flaske mens hun sover er at jeg ikke får skifta bleia. Hun blir naturlig nok sinna om hun blir vekka for å skifte bleie, hehe. Så da blir den litt vel tung på morgenkvisten:p

Skrevet

Min er på klokka hun, har vært det siden hun ble født. Kan gå å legge meg eg også da. Det er bare kjipere å stå opp når man har sovnet en å sitte oppe og vente. Og så "skriver jeg jo oppgave" heh..

Skrevet

Er det vanlig å skifte ble om natten? Gjør aldri jeg ihvertfall...

Skrevet

Jeg gjorde det ikke før- da var det ikke nødvendig. Men siste mnd. har hun begynt å drikke så mye vann at bleia fort blir tung. Så da skifter jeg på natta når hun alikevel er våken. Så hun slipper å ligge med full bleie.

Skrevet

Ja ja tung eller lett.........egentlig et fett det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...