Gå til innhold

dere som baker brød..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat bakt ferdig 2 brød, og de er ikke kalde enda. Kan jo ikke sitte her å vente på at de skal bli kalde før jeg putter de i poser. Holder det å la de ligge på benken under kjøkkenhåndkle til i morgen?

Skal aldri bake brød så sent mer..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må da være noen som baker brød her... dere som er så opptatt av å være mødre på godt gammeldags vis? hihi! Jeg har aldri bakt brød før jeg, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå! hahahaha!

Skrevet

Ja, det bør gå bra. Pakk et håndkle rundt hvert brød. Jeg har dessuten puttet lunkne brød i poser og videre i fryseren, og det har gått fint.

Skrevet

mm..men jeg skal ikke fryse de... et skal til min mor og et er til meg. Jeg har forresten bakt vellykkede brød! nam nam! :D Takk for hjelpen. Da blir de på kjøkkenet under håndkle og på rist til kl 7 i morgen tidlig. :D

Skrevet

Hvis de ikke skal fryses, er det best å ikke putte dem i poser i det hele tatt. Skorpen blir så seig av det. Hånkler er faktisk det beste.

Gratulerer med vellykket bakst!

Skrevet

ja, var det jeg tenkte! Nej, da blir de i håndkledet sitt ja. :D Er jo bare to brød da. Skal bake flere neste gang! Takk takk! Nybakt brød med smør og bruuunost! nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...