Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 sikker masse feil og totalt meningsløst å levere fra seg:-) uansett grattis:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Neida, det ble da ganske bra. Kommer til å få stjerne i boka for den der:)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer, jeg står fast på min igjen. Må lese meg opp på Lithauen...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Hva er det du skriver om?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 One of the central thematic strands in the corrections has to do with capitalism and its consequences, both in the united states and globally, show how Franzen has developed such themes in the novel. For å være helt eksakt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Å hurra.... Jeg kan globalisering og kapitalisme, men han derre franzen-karen kan jeg ikke hjelpe deg med. Hehe, lykke til:) Er'e lenge til den skal være levert eller? Jeg har bare levert sånn lekeoppgave jeg, sånn som ikke er obligatorisk. Skulle nesten ønske den var det, for det føles så bortkastet når det ikke teller noe...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jada, den skal ikke inn før 6.juni. Er eksamen jeg holder på med. Men satser på å få levert inn et førsteutkast til evaluering etter påske.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 aha, da så - Jeg leverte førsteutkast til eksamenen min i internasjonal politisk økonomi forrige uke. Det gikk faktisk ganske greit:) Lykke til! Det høres ut som en veldig spennende oppgave (dersom teksten den omhandler er god da...)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Spennende og spennende. Er ganske rett frem egentlig. Boka var allright den. Men jeg sliter med å formulere meg riktig, hodet vil liksom ikke samarbeide. Hva skrev du oppgave om? Var det den behaviourisme greia?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2008 Ja, den jeg leverte i kveld var en seminaroppgave om neobehaviorismen. Ikke så veldig givende egentlig, men jeg fant ut at det var på tide å sette meg litt inn i psykologihistoriestoffet også Det har blitt litt nedprioritert i det siste siden jeg har sittet med hodet gravd ned i den økonomiske globaliseringens mørke verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå