Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser en del av innleggene her så er det mye rare forhold som langt i fra virker stabile. Hvorfor gå i gang med å få unger når det er sånn? Alt kan vel ikke bli snudd på hode under svangerskapet? Viss jeg var i et dårlig forhold og var i det minste tvil på at vi hadde det bra, og var de rette sammen ville jeg Aldri vurdert å få barn, eller flere barn liksom. Noen andre som lurer på det samme? Skulle vel kanskje vært på skravle denne her men skit på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har tenkt ofte på det at hvorfor velger folk å få flere barn når forholdet ikke er som det skal. Et barn retter da ikke opp forholdet.

Skrevet

Livet er ikke alltid like enkelt, og ikke så enkelt å forutse hva som endrer seg og når...

Dette er ikke rette forum å poste et slikt innlegg. Det skulle heller vært på Krangle. Jeg føler med dem som har vanskelige forhold og kan ikke tenke meg å kritisere dem.

Skrevet

viss jeg hadde vært ute etter å krangle så kunne jeg gått inn på krange. Det var faktisk ikke det som var poenget mitt. Jeg lurer bare og kritiserer ikke heller!! Kan ikke jeg lure på dette liksom andre lurer på om de kan spise salami:-)

Skrevet

Jeg og samboeren hadde bare vært sammen i 4 mnd da jeg ble gravid, og så tidlig i et forhold kan man jo ikke vite hvordan forholdet vil bli videre. Men for meg var det aldri noe alternativ å ta abort av den grunn. Hvis forholdet ikke varer evig så har jo barnet både en mor og en far som er glad i han/henne. Min mor og far ble skilt før jeg ble født og jeg hadde en helt vanlig oppvekst. Alle får ta sine egne valg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...