Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde liksom sett for meg at du snakket mer... ja.. "frognerfittersk".. hehe..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Neeei!! HAhaha.. En som gjettet at jeg gjorde det da... =p Aner ikke hvorden de snakker en gang... Jeg snakker nok mer frognefittersk da ja:p Hva med deg?
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Mer nordmørsk og mindre frognerfittersk;-) Men bodd 13 år i Oslo da.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal lese den boken!!! 13 år er mer enn jeg har bodd her!!
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 13 år er jo nesten like lenge som du har levd da;-) Hehe.. må få lov å tulle litt med deg. Ja, du må lese den boka:-) Jeg har lånt bort min (til en venninne i Singapore!), om ikke kunne du da fått låne min:-) Jeg gikk forresten på gymnaset med Ole G. Solskjær, så han var oppe i en annen tråd her.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Hahaha, det er jo sant :-P Jeg er ikke mye eldre enn 13 (synes nettopp at jeg fylte 10, jeg...) Skal kjøpe den!!! Men jeg har ikke sett den noe sted (hrrrrmmffff) Jasså, var det en kjekkas??? Hadde tennisbabe og fobtallbossen noe på gang??
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 Den er visstnok vanskelig å få tak i, for den er utsolgt mange steder. Du får kikke rundt, ser jeg den noe sted, skal jeg si fra:-) Næh, kjekkas vil jeg ikke kalle ham, men han er en sånn supergutt som aldri har gjort noe slemt og alltid bare var snill og grei og sånn (les: kjedelig). Hehe, he is not my type..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Gjør det!! Nei, han er ikke helt min type heller... Men jeg sier aldri nei takk til en fin fotballgutt da... De kan være fine de (men helst ikke kjedelige, da...)
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 Hvis man først skal snakke om kjekke sportsmenn, kommer Sebastièn Loeb over de fleste fotballgutter i hvert fall. Skal man først vurdere fotballgutter, må jeg motvillig innrømme at Beckham er litt søt... hehe.. nå ble du vel sjokkert?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Den skapningen her.....??? http://www.nrksport.no/contentfile/file/1.3745184!img3745166.jpg Øh.... Jeg må (ikke motvillig) innrømme at jeg er enig med deg ang. Beckham. Haha... Men han er jo søt:p
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2008 *ler* Det var da et usedvanlig uflatterende bilde du hadde funnet av S. Loeb!!!! Synes han kan være veldig sexy på en litt sånn rufsete måte. Ja, sant han er søt! (Så lenge han holder kjeft).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Haha.. Man endrer fort dialekt om man flytter.. Snakker ikke frognerfittersk eller hva dere kaller det lenger. Selv om eldstegutten fortsatt sier f.eks sne og slik ol. i stedet for snø og sånn. (De andre ungene titter LITT rart på han, men han begynner å snakke litt bredere).
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 http://www.photographe-professionnel.fr/images/sebastien-loeb-champion.jpg - ikke helt min type. Han ligner på en jeg kjenner som heter Olav da, hehe. Sånn apropos. Kjæresten min er litt sånn Beckham type, men mye jeg skulle likt å endre på til tider (jeg har så sterke meninger om klær og litt sånt....) MEN jaja, han er den han er :-p Sammen er vi frognerfitter:p haha
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Man gjør nok det, men jeg tror nok man lett kan holde på veldig mye av dialekten sin jeg. Bare dere ikke få den l'en...:P Grøss og gru.
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2008 He-he,ja sammen er vi forgernfitter:-p Alltid ting man skulle endret på, men sånn er det med de fleste:-)
Mom2Two Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. mars 2008 Angående Loeb, er det kanskje mer måten han er på, enn at han er direkte vakker å se på, skal innrømme det. Jada jada, jeg er helt enig i at dialekten min er stygg!!! Du trenger ikke overbevise meg;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 DU snakker ikke Fredrikstad???? For ellers er den ikke stygg hvis du ikke snakker; bergensk, trønder eller nordlending!! Well, jeg må prøve å sove... Sees på Centra! Nighty
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 den tykke L'en prøver vi å holde oss unna, men de bruker ganske mange ord her som vi ikke kjente til fra før som man "må" bruke tykk L. Prøver å unngå de, men ungen lærer de i barnehagen, hehe. Jeg skal være lykkelig bare han ikke begynner å putte æ'er i alle mulige ord. BilÆr, BåtÆr osv.. (som noen av de i bhg. snakker, eller dvs. de prekær).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #20 Skrevet 11. mars 2008 Hehe, Solskjær ser ut som en 4'åring man kunne tatt på fanget og kløpet i kinnet, hehe.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 11. mars 2008 Nite nite, baby:-) Nope, men vi har jo den der merkelige l'en, men min er nok for det meste avslepen nå. Ses på Centra!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #22 Skrevet 11. mars 2008 Er den herlige Fredrikstad dialekten jo, hahaha.. Jeg snakker ikke Fredrikstad, men bruker flere a endinger nå enn før, så språket har endret seg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå