Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 F.eks endeløse stabler med dvd filmer, cd plater? suround anlegg, dvd opptaker, diskolys hengende på soverom eller i stuen? Blir snart gal her av alle dvd filmene, halvparten er ikke åpnet og tatt i bruk engang! Vurderer sterkt og selge noen av de filmene til en billig penge, synes ikke vi har plass til alt han handler i tide og utide! Nå har han vurdert og montere opp diskolys på vårt soverom, men det blir overhodet ikke aktuelt, da flytter jeg herved ut snart!Han klager aver at jeg handler klær til barna, men de trenger jo det!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Nei, han får ikke lov hehe VI har surround annlegg da, og en svær dv-samling, men jeg har satt ned foten på noen helt ubrukelige dubbeditter han har skullet ha ja. Nå driver han å skal kjøpe playstation 3, selvom vi har både 1 og 2..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Han har mange ting, eller dupeditter. Så samler han på møbler fra en viss periode, og det tar myyyye plass. Selv om de rulerer:) Og masse bøker som vi trenger plass til:) Har rippet alle cd og dvdèr og lagret alt på en liten macmini (datamaskin) som er koplet til tv og anlegg. Helt topp. Fikk mye plass etterpå, og tusenvis av plater ligger på loftet. Diskolys på soverommet...kan jeg spørre hvorfor?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Nei han er redd for at diskolyset skal ødelegge barnas syn, derfor er det liksom greit og ha det på soverommet av alle steder. Vi har ikke noe annet han i tilfelle kan montere det på så da er soverommet løsningen, men det kommer alvorlig ikke på tale,da flytter jeg ut!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 he, he...ser det for meg. Montèr et speil i taket og det er full disco hver kveld:) Her truer mannen med streik om jeg kjøper et par til med penesko eller en kjole som jeg skal sy om..
giggsy Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Nå er det en viss forskjell på PS 1, 2 og 3 da, som f.eks. noe som kalles grafikk, for ikke å snakke om bruksområder. Jeg har en Commodore 64, hva i alle dager skal jeg med denne pc-en jeg sitter og skriver på nå da lsm? ;p
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Åjada. Sorround med altfor store høytalere og en svær, fæl basskasse. Jobber med å få bytta det ut. Cder og DVDer er vi nok to om å ha trykka inn her. Dårlig med diskolys her. Heldigvis. Men nå har 7-åringen lagt inn søknad om det. Henger på døra inn til rommet hennes, faktisk. På en post-it lapp.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Joda, jeg forstår det jeg også hehe Men når ps2 ble brukt i akkurat en liten uke er jeg ikke særlig interessert i å bruke 4 lapper på enda en sånn spillemaskin. Når han spiller så lite som det han gjør så kan ps2 være mer enn bra nok mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå