Gå til innhold

Hvilke planter har dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mest grønne planter og orkideèr.. de trenger minst vann:):)

Prøver å ha en frisk bukett innimellom også da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for øyeblikket grønne planter, orkideer, kaktus og påske tre :D

Skrevet

En aloe vera som ser altfor godt ut, da den for det meste blir neglisjert.. Alt annet har strøket med her.

Skrevet

Grønne planter, eller sukulenter tror jeg familien heter. Sånne som kan klare seg leeeeenge uten vann. Liker planter, men jeg er borte 1 -2 uker med jevne mellomrom og alt dør når gutta har ansvar for plantene.

Skrevet

Jeg fikk en masse grønne planter og stiklinger av naboen min. Han er vietnameser og måtte reise hjem i full fart!

hihi

Skrevet

du fikk du også, jeg har noen jeg også :P ;-)

Skrevet

Litt palmer og slikt. Bare grønne planter til vanlig, liker de bedre enn blomster. Har to små påskeliljer i potte nå da, men det er unntak.

Skrevet

Jeg har bare grønne. Av forskjellig slag.. noen store og noen små.. Og har maaaange.. :)

Syns det blir så nakent uten planter. :)

men de får vann sånn ca en gang i måneden, eller sjeldnere.. =)

Skrevet

Orkide, en grønnplante som er på vei tuil å dø av for lite lys, samt en stor Dracena foran vinduet. Kjøpte ny for ikke lenge siden, den vi hadde før daua.

Ja, har jobba i blomsterbutikk- men har ikke grønne fingre. Men synes det er fint med planter.

Har også to buksbom baller i vase i gangen, samt 2 jukse eføy på soverommet av plast. De trenger jo ikke vann- kun støvtørring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...