selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Eldsta på fire er helfrelst på opera. Men mamma'n hennes har jo NULL peiling på emnet! Jeg hører LOK, Dumdum boys, KoRn og slikt jeg... *sukk*... men vi har jo youtube da Der finner vi stadig noe nytt som jenta kan høre/se på. Til nå har vi hørt en del fra tryllefløyten (fuglefangersangen, papageno+papagenaduetten, kønigin der nacht osv), men jeg lurer på om noen har gode tips til hva annet vi kan høre?
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Nøtteknekkersuiten, Barbereren i Sevilla, Verdis Requem, Aida, Turandot, La Boheme, Rigoletto, Carmen, Tosca, Phantom of the Opera.... Eller Luciano Pavarotti, Jussi bjørling, osv...
Dronningen! Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Har du glemt deg bort i all den fine musikken?
Himmel og hav Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Vakreste som finnes. Hør gjerne innspillingen med Jussi Bjørling også.
A4 Husmor.... Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Paul Potts som vant Britan Got Talent. Han har en veldig lett og fin oprastemme. I tillegg har han gitt ut egen cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå