Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 i morgen skal vi inn på sykehuset for å måle ph i magesyren igjen. Planen er altså å ta ut knappen, kjøre en ph sonde inn i magen, måle ph fort som f... og sette i knappen igjen.. Vi har ca 1 minutt på oss før hullet i magen begynner å lukke seg. Jeg må legge til at det er meg som mor og en sporty sykepleier som aldri har gjort dette før som skal utføre dette stuntet.. ahhh... Håper det går bra, for jeg vil nødig drive å blokke ut hullet inn til magesekken..
frøydis m/ 4 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Lykke til med målingen. Høres skremmende ut for meg å være mor og få så mye ansvar for utførelsen av oppdraget. Kjenner ikke så godt til sykehistorien deres, men håper ikke det er så ofte dette må gjøres. Uansett - Lykke til igjen både til deg og gutten!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 takk, frøydis. Vi måler jevnt og trutt siden mellomste har så mye problemer med refluks (sure oppstøt) Hvis vi skal bli kvitt sjiten må vi medisinere bort syra.. Så det blir nok noen ganger fremover, tenker jeg.. Jeg er forresten snart utlærd Dr.Med i mage-tarm sykdommer.. haha
solkrem Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Lykke lykke til i dag!!! Syns du er kjempeflink som er med på allslags:) Og ja - det er foreldrene som blir eksperter til slutt!! Stå på
Trollmora Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Lykke til idag:o) Synes du er kjempeflink som klarer alt dette! Superdupergutta er flinke de òg, men det kreves sin mamma for å holde på slik dere må!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Du forteller viktige ting under underlige overskrifter superduper :-) men det er kasnkje et kjent trekk her inne på dette nettstedet... Har dere vært på måletur? Jeg syns du er tøff som tør å innvolvere deg i den faktiske behandlingen av ungene! Du kan godt få nyte heltestatus en liten stund faktisk. vil du det?
Maud Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er enig med Dritgrei, du er jammen tøff! Jeg skjønner at for gutten er det kanskje tryggest at det er mamma som gjør dette ekle greiene, men jammen er det store oppgaver for en mamma som bare vil trøste og være - mamma. Jeg er imponert!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Håper det har gått bra med dere i dag og er imponert over deg!!!! Og imponert over superdupergutten også!!! Dere er litt av et team:-)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Haha... jeg er kjent for å være en liten, lur smyger.. Vi har målt vi. Og syra var på 4,5 og det var visst helt flott. Så da vet vi at det virker- behandlingen med syrenøytraliserende. Jippi. Det var jo litt ubehaglig å gjøre dette. Hullet i magen lukket seg faktisk og jeg måtte bruke krefter på å få knappen på plass. Det var ikke stilig, skal jeg si dere. Fysj og fysj. Men supergutten fikk to pakker chips og en cola som belønning, samt en tur ned i fotballbingen. Egentlig så er jeg en pioner, sa legen.. Hihi. For han hadde visst ikke målt magesyra på denne måten før, og visste ikke om noen andre heller...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Så bra at medisinen virker og at dere fikk sjekket det. Kan bare forestille meg hvor ubehagelig hele seansen var........du er jammen god som takler dette..... Cola og chips og fotballbinge er nok en fin belønning for en superdupergutt:-) Og måling av magesyre på den måten ja........det er jo ikke alltid de klarer det når slangen skal gjennom nesen heller...........urk.... Godt dere er ferdige for idag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå