Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Han : Mater ikke (kun melk) Ikke bader Ikke leggern det er absolutt jeg som tar meg av guttebassen min...Er så dritt lei.. HAv ville dere ha gjort ??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Å fysj og føy, da er det sikkert ikke lenge til han blir en sånn derre MANN. Her er det bare å brette opp ermene og gå i kloster.
Ikkelektuell Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Når du lever med denne sjarmøren hver eneste dag og likevel ikke aner hva du skal gjøre; hva forventer du egentlig at vi her inne skal si?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Er vel heller du som er en relativt dårlig konemor, som legger ut dette her i stedet for å ta en prat med mannen din! Det er rimelig illojalt å spørre om han du har valgt til å bli far til barnet ditt er en dårlig far! Dette bør dere hatt avklart på forhånd ellers burde du i allefall snakke med han om det nå!
januarsurprise Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 For å svare litt seriøst her dere... så har jeg ei venninne som opplevde noe av det samme. Hun avtalte å besøke ei venninne, så da mannen kom hjem fra jobb ga hun ungen til han og sa: "Nå trenger jeg litt fri, så nå får du ta deg av barnet ditt. Jeg kommer hjem i morgen." Hun hadde pumpet seg og satt melk i kjøleskapet, resten fikk han ordne selv. Han begynte å involvere seg mer etter det. Sånn generelt holder ofte menn seg i bakgrunnen når barna er babyer fordi de føler de gjør alt feil, og at mor er mye flinkere enn dem. Tror det er kjempeviktig å ikke rette på far når han gjør noe (med mindre det er helsefalig da - som å la ungen ligge alene på stellebordet etc...), la han kle på ungen uten å kommentere at det han har tatt på overhode ikke passer sammen, gå ut av badet når ungen skal bades, ikke fortell han hvordan han skal legge barnet sitt - la han finne egne måter å gjøre ting på. Kan jo hende han gjemmer seg bak å "ikke gidde"??
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Ja er nok enig med sistemann79 la mannen få komme til.. er nok veldig "enkelt" mange ganger å gjøre ting selv for da blir det som du vil, kanskje mannen din er usikker på om det han gjør er "riktig" min mann var veldig usikker når vi fikk vårt 1 barn, men jeg tvinga han til å prøve og eventuelt feile. syns du burde prate med mannen din om at han burde prøve eventuelt kan jo du være der hvis han er usikker bare som en trygghet for han, det sa min mann han syns var veldig greit i begynnnelsen nå gjør han alt alene. er ikke alle menn som er like noen er nok veldig usikkre til små barn lykke til.. kan hende han vill, men ikke tørr..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Enig med de to foregående her... Ellers er kommunikasjon en fin ting. Også er det noe som heter familierådgivning. Det er også fine greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå