Gå til innhold

Noen som har blitt satt igang pga ødem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hvordan bli det ? og hvor ille og langt må man være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt igang pga ødem med lillingen, Dette var 5 dager før UL termin og 1n uke etter menstermin. Jeg hadde hatt tre i ødem ett par mnd og hadde ikke følelse i fingrene. Dovnet bort i armene fra albuene og ned hver eneste natt, og måtte opp og går flere ganger om natten slik at det gikk over. Det var vondt!! Sov dårlig pga dette og var slitren. Føttene mine var stinne og anklene så man ikke i det hele tatt. Gubben skulle ta penger for å vise meg fram på sirkus...:) Strikking måtte jeg gi opp når jeg var 7 mndr på vei, og oppdaget at jeg hadde brent meg på steikeovnen uten at jeg merket det...

Skrevet

jeg har hatt endel vann i 3 mnd allerede er i uke 33. Og blir bare verre og verre. fingra stivner. og beina sprenger. ser helt jævlig ut. Gubben tenkte selge beina mine som vedkubber han da.. Orker ikke gå sånn her så særlig mye lengre. Kan ikke gå med sokker. Og gått opp fra stl 37 til 39 i sko. Må vekke gubben 4-6 ganger om natta utenom tissinga(blir ikke søvn nei) for å presse på føtta mine.

Hvor langt må jeg gå?

Skrevet

Jeg hadde 2+ i ødem og hadde også gått opp fra str 37 til 39 i sko. Hadde begynende svangerskapsforgiftning, Men ble ikke satt i gang av den grunn. Føde 5 dager over Ul termin.

Skrevet

søren.. jeg som håpa at jeg slapp gå sånn her helt ut. syntes 5 mnd blir mye;(

Skrevet

Jeg fikk også vann helt i starten, så økte det på jevnt og trutt til jeg hadde 3 i ødem noen mndr før fødsel. Jeg ble satt i gang fordi legen min mente at dette var ikke bra for meg, og henviste meg til sykehuset. Hadde ikke protein i urinen og fint blodtrykk, så det var ikke farlig, bare veldig plagsomt. Legen sa til meg på sykehuset at de måtte hjelpe meg, fordi jeg så for jævlig ut...:) hehe... Det spørs nok om de setter deg i gang så veldig lenge før termin, men du slipper vel kanskje en evt overtid.

Skrevet

Hehe, jeg gikk også fra 36 til 39 i sko. på sykehuset var det eneste jeg fikk på føttene gubben sine slippers i str 45. Føttene var så breie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...