#gurimalla# Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hva skal man gjøre??? Jeg er så lei av mannen min, jeg tror jeg blir gal.... Grrr.. Alt han gjør,eller rettere sagt det han ikke gjør irriterer meg.. Jeg vil ha et mer spennende liv.. Kjeder meg! Forslag.. Hva gjør jeg? Jeg elsker han, det er ikke det, men huff.... så kjedelig. Hjeeeelp!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Samme her, skal vi bytte? I natt holdt han meg våken med den !"#¤% snorkinga si og i sted spiste han en skive som gjorde meg halvgal (er det mulig å smatte og puste så tungt samtidig?!). Jeg trenger en feeeeerie.
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 kan få bytte med meg...hadde han ligget å snorka og sikla på sofaen her nå skulle jeg vært SJELEGLAD!
#gurimalla# Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Hi,hi... Skulle tro vi hadde samme mann...
#gurimalla# Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Den var til deg Olga-Borghild...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 overrask han med en ferie til bare dere to. En weekend f.eks eller en uke i syden, men planlegg barnefri før du gjør det.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Haha, det er det godt mulig vi har, denne mannen er bare hjemme annenhver uke, så gudene vet hva han gjør på "jobb" ;-) Og takk gud for at han bare er hjemme annenhver uke! Savner han ikke et halvt sekund når han er borte, det er heeerlig=) (fy så dårlig kone jeg er, men man har pokker meg godt av tid fra hverandre) Denne uka er han hjemme. Mandagen er knapt over og jeg er allerede halvgal:/
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Fy søren så lei meg eg hadde blitt hvis mannen min skreiv sånn om meg på internett (ikkje at han vill gjort det, altså...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå