Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Malte vinduet inne på barnerommet med oljemaling idag, er det skadelig for den lille i magen? Jeg brukte maske/munnbind. Ble litt bekymra...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 hei har også malt med olje maling men brukte maske , de sier att det ikke er bra og puste inne gassene men man må ikke glemme hvor mange barn som er vokst opp fra før hvor man adrig har tenkt eller vist om dette . tror du kan ta det helt med ro jeg tenker i hvertfall det att dette var en gang, det er ikke en lukt jeg går i hele tiden så har helt sikkert gått fint med babyen
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Det anbefales vel i utgangspunktet ikke å male med oljemaling så vidt jeg vet, men det er vel den malingen som avgir minst gasser etter påføring, men mest mens man påfører. Omvendt med vannbasert maling. Selv lar jeg samboeren ta seg av malinga mens jeg er gravid, bedre føre var..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 men hva er det som kan skje med barnet dersom man puster inn sånne gasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå