Gå til innhold

Kommer ikke til å trives her på 3.tri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat vippet over, føler meg mer gravid på 2. tri. Nesten så en blir satt tilbake med å gå over jo ;-)

Om noen forstår hva jeg mener.

Men, men..... om et par uker hjelper det nok, for da har det kommet flere etter meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener ;) Første titt her inne, og alt om fødsel og rier kom plutselig så nærmt!!! Litt skremmende, men samtidig spennende :) Har nok mye å lære...

Lykke til!

Skrevet

Joikaboll =)

Du... Æ har termin 12.06. Katti ska æ inn hit da??

Skrevet

når du går over 29 uke..

må være gammel nok skjønner du;)

Skrevet

Nei da, er mange som henger etter de fødende hehe :)

har 2 månder igjen så føler meg fortsatt langt bak både mars og aprilmammane :)

Skrevet

føler meg litt uttafor jeg også.. er 30+0 i dag:o) men tida kommer snart for oss også jenter å da er det vi som kommer til å skrive om slimpropper, rier og overtid! (forhåpentiligvis slipper vi overtiden da hihi...) men føler 10 uker er så leeeenge til jeg!

Skrevet

Eneste tipset jeg har til deg nå, er følg med på tårdene som dukker opp her inne,,, Sikkert mange sp, mål og div ting som blir tatt opp, som du sikkert kommer til å lure på selv etter hvert som det nermer seg slutten til deg og :)

+ en lærer seg noe nytt så og si hverdag:)

Skrevet

Ser bare at Joikaboll@ har termin en dag før mæ.... Derfor æ lurte...

Skrevet

men hva er det å bli strippet??? ser mange snakker om det her...

Skrevet

Det er at jm røsker litt oppi livmorhalsen rundt termin slik at ting KANSKJE setter i gang litt fortere. Trur ho løsner litt på ei hinne eller noe. Aldri vært med på det selv, så vet ikke helt hvordan det gjøres. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...