kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 jeg har nemlig blåst ut perler av min datters nese:p hun kom og sa at hun hadde puttet de det,jaja måtte vell det og en gang:p
NoDoubt Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hehehehe;D Man får mange erfaringer med små barn i hus:-) Jeg gjorde forøvrig det samme som barn. Fikk beskjed om å blåse godt ut/snyte meg. Jeg trakk pusten godt inn gjennom nesa. Endte hos legen da;-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 prøvde å få henne til og gjøre det men det ville hun ikke, så jeg ringte legevakta å spurte:p
anette staiiiiii Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 kan jeg spørre hvordan du klarte å blåse de ut??når hun ikke ville selv.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 sjokkblåste i munnen,men jeg hold for det ene neseborret,funket som bare dte,var damen på legevakten som sa jeg sku gjøre det:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 hun kom og sa selv at hun hadde stappet perler i nesen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå