Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Ser noen gremmes over spørsmål her, er det ikke et forum da? Enkelte ting blir for drøye (eksempler i fleng), men hvorfor gidder dere å svare på sånne "drittinnlegg" der noen sitter og henger ut andre? Hvorfor ikke bare la det passere, så kanskje personen gir seg og det blir litt hyggeligere stemning her inne? Konstruktiv kritikk ja! Uthenging og drittslening til folk man ikke kjenner bør man kanskje holde for seg selv.... Er noe med at man bør ha en viss folkeskikk selv om det er et webforum..
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Åhh jeg er så enig med deg. Det er visst blitt sånn at folk tillater seg å si hva som helst her inne. Jeg skulle ønske at vi alle, aldri sa ting til hverandre her inne som vi ikke ville turt å si til personen direkte i RL. Men det er vel en drømmeverden jeg ber om og/eller ønsker meg. Men mange her inne burde virkelig skjerpe seg litt. Folk er jo direkte slemme mot hverandre og jeg synes det er så unødvendig........men, vi er mange jenter på et sted, så det er kanskje ikke annet å forvente? Jeg synes også det er en uting med alle disse trådene med: *Hvilket navn er det styggeste du vet? *Hvem av dibberne ville du aldri møtt i RL? Man ber jo om at noen sitter hjemme og blir lei seg. JA, noen blir faktisk det, vi er bare mennesker selv om vi her "bare" er noen nick. Så bruk nettvett og vær snille :-)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Er enig med dere der:o). Jeg skriver ingenting her inne som jeg ikke hadde turt å si til personen i virkeligheten også!)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hehe............ hvis jeg ikke husker helt feil var det du som sa du syns at de som lot 1 åringer eller større barn gråte over lengre tid på natta under avvenning fra mat ikke burde hatt unger.......... Og så fortsatte du videre med det smarte utsagnet om at det da var synd på min 1 åring som hadde sutret og grått litt 2 timer første natta vi hadde avvenning.............Det var visst ganske mange av oss her inne du mente aldri burde hatt unger......... jaja............... Godt ikke vi har møtt hverandre i virkeligheten da ; )
___ Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Noe av det fine med et nettforum er jo nettopp at vi kan være annonyme og si omtrent det vi mener uten at det får særlige konsekvenser for oss selv. Det gjør at vi her inne kan få vite bedre hva andre faktisk mener enn i den virkelige verdenen. Det er bra at vi får vite at noen mener vår barneoppdragelse er helt gal, mens andre mener den er fornuftig. I den virkelige verdenen vil vi sjelden bli møtt med motforestillinger direkte, der prater folk til andre i steden. Det er mye værre. Det er klart vi bør ungå drittslenging, men det er fint at folk er veldig direkte i meningene sine. Desuten gjør det sidene morsommere å lee.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Og hvorfor er det godt vi ikke har møtt hverandre i virkeligheten da "Meg og bøllegutta"? Hadde sagt akkurat det samme da jeg. )
Pixie Power Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Nå er jo en stor andel her inne preget av saueflokkmentaliteten. De tør ikke ta det første skrittet, men når den første dritten er kastet, slenger de seg mer enn gjerne på. Jeg har gitt opp å prøve å "oppdra" dette forumet, he he. Innlegg som dette dør veldig fort, dessverre. Selv kan jeg ha det morsomt på debattsider der man faktisk er litt voksne i hodet, men ikke alle er sånn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå