Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har sett litt på priser på lammeskinn som småfrøkna kan ligge på, og har blitt anbefalt skinn fra Nøstebarn. Ser at det er stor forskjell i pris på skinn fra Nøstebarn og feks Babyshop. Er det noen som har erfaring med skinn fra noen av disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte også på å kjøpe lammeskinn fra Nøstebarn, men syntes de var ganske stive i prisen. Jeg endte opp med å kjøpe to fra Barnas hus (www.barnashus.no) nå som de har tilbud på dem.

Kvaliteten skal være den samme, og det er ekte lammeskinn Barnas hus selger (jeg vil ikke ha noe syntetisk).

Nå vet ikke jeg hvilken butikk som er nærmest der du bor, men fru Lyng er en del av Barnas hus.

Skrevet

Lurer egentlig på akkurat det samme...

Men kan det være sånn at skinnet fra Nøstebarn er ubehandlet ull?!

Skrevet

Kjøp lammeskin på Helios helsekostbutikk!!! Det er det aller beste skinnet, husker ikke prisen, men er ikke så dyrt som på merkebutikkene!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har inga erfaring med noken av skinna, men foskjellen i pris, kjem nok av måten skinnet er behandla på.

På nøstebarn, etter sånn eg har forstått det, er skinnet behandla på ein økologisk måte, andre skinn er ofte behandla med litt andre kjemikaliar.

Sjølv skal eg nok kjøpe frå nøstebarn, om eg ikkje finn billigare på andre sider med økologisk behandla skinn.

Vil ikkje påstå at noko er betre enn det andre, men har ein teori om at skinn med ull som er behandla med mykje kjemikaliar ikkje er like bra for en babys ømtålige hud.

Prisen på akkurat ullprodukt er eg ikkje så kresen på så sant eg får dei fri for kjemikaliar.

Lykke til med kjøpet i alle fall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...