Gå til innhold

har alle "levende" musikk til bryllupsfesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde lyst å ha levende musikk, men hadde ikke råd til den type band vi hadde lyst på (Big Band-stil), så i stedet for å leie et annet band (billigere) bare for å ha levende musikk, gikk vi for en DJ som spiller den type croonermusikk vi hadde lyst på.

Skrevet

Vi skal ha DJ:-) da kan han spille alle låtene vi bare har digget å danse til opp gjennom årene:-)

Skrevet

vi skal også ha dj. Fant ut band ville bli altfor dyrt.

Skrevet

Vi har levende musikk. Leier en anerkjent musiker i byen vi bor i. Betaler kr 7000,- og da synger og spiller han i kirken også. Skal ha med seg en trommeslager til bryllupsfesten. Han spiller det meste - og noe for enhver smak :-)

Skrevet

Nei.. vil ikke ha levende musikk. Blir for teit synes jeg.. Men så skal vi ha et forholdsvis enkelt bryllup på et samfunnshus her vi bor da.

Hadde vi hatt et stort bryllup hadde saken vært en annen.

Skrevet

Vi skal ha band, både fordi familien min er danseglade, og fordi jeg synes det har vært mer liv i de bryllupene som har levende musikk enn de som har hatt dj/anlegg.

Skrevet

Vi skal ha DJ fordi jeg tror vi blir mest fornøyd med det. Har vært i flere brylluper hvor det har vært band, og jeg syns det har vært mye mer liv i de bryllupene som det har vært DJ;) Vi betaler 4500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...