Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Begge er fult oppegående og "normale" personer, men har aldri vært sammen, og barnemor har gått hele svangerskapet alene uten barnefar. Da barnemor ble gravid etter en kveld på byen. Hvem er det som "fortjener mest" og ha den hele og fulle omsorgen? Når både mor og far er skikkete personer, og vil ha omsorgen for barnet. Hvem skal ha den fulle omsorgen, og hvem skal bli samværsforeldre? Hvordan blir dette i en evt. rettsak?
Patetica fåkksi Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Definitivt Baerkorg Maakeskrik, hun er den mest oppegaaende. Jeg saa derimot ikke BK?
Jodasåneidaså Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 I hvertfall ikke DM, hun har nok fra før.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hvem som "fortjener" barnet? Hva med heller å tenke på hva BARNET fortjener? Hva med 50/50 f.eks? Tror i allefall ikke far får få omsorgsrett det første året pga amming etc, men etter det må det nok megling til. Men i de fleste tilfeller tar retten mor sin side har jeg fått inntrykket av.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Bærkorg???? Hva i alle dager har du egentlig røyka???????????????????? For hun er jo forferdelig oppegående.. Men hun kan virkelig lære barna sine å være spydige, frekke og arrogante.. Nei, kunne ikke vært mer uenig med deg der, gitt...
Ikkelektuell Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Så lenge han slipper å vokse opp i den tro at fjorten tusen spørsmålstegn understreker noe som helst budskap annet enn å avsløre forfatterens udugelighet, så er det vel greit, tenker jeg.
Jodasåneidaså Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Nei, men Bærkorg, da! Det var bare ca tjue. (Jeg gadd nesten å telle dem.)
Ikkelektuell Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Så du er innom en tur og holder regnskap?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Barnet fortjener kanskje å være hos noen som har prøvd og prøvd åbli gravide, som har et intenst ønske om å få barn -heller enn to meheer som ikke kunne styre seg i fylla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå