Mariana_K Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Lurer på litt angående invitasjoner. Mange av gjestene våre må reise et stykke for å komme i bryllupet vårt, dermed har vi en del praktisk informasjon... lurer på hvordan jeg skal løse dette i innbydelsen? Skal jeg sende alt med en gang... skal det praktiske være på eget ark? Usikker på om jeg skal lage det selv eller om jeg skal bestille alt ferdig. Hvordan skal jeg gjøre det dersom vi skal bestille ferdige invitasjoner...tror ikke det er plass til alt på kortet...? Tar i mot tips og råd med stor takk! :-)
proud mama Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Vi hadde også en del informasjon vi ville ha med.. Vi designet hele invitasjonen selv å hadde all nødvendig informasjon på bakerste side. Der stod det blant annet muligheter for overnattingsplasser, hvor langt unna disse lå lokalet, hvor lokalet var plassert i forhold til nærmeste by å litt sånt.. Skrev tilslutt opp våre navn, telefonnr, adresse og e-mail som folk trenger for å svare på invitasjonen Håper dette hjalp litt. Mvh
Mamman til Mari Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Mange velger å ha en nettside som de viser til i invitasjonen, og der kan folk finne ut praktisk info som overnatting, veibeskrivelser osv. Har også opplevd å få et eget ark vedlagt i innbydelsen, hvor praktisk info står, og andre har hatt det på baksiden av invitasjonen. Om du skal lage selv eller ikke, avhenger jo av hvor mye tid en vil bruke på det og hvor kreativ en er. Det kan vel være noen kroner å spare på og gjøre det selv, men noen betaler mer for dette en ferdigtrykte også. Kommer vel an på priser på ark og konvolutter samt stæsj og pynt som en vil bruke. Selv hadde vi ferdigtrykte invitasjoner. Lettvint og greit for meg som overhodet ikke er kreativ... Betalte vel ca 1200 kr for rundt 50 innbydelser. Det var med frakt, gebyrer og konvolutter som var ferdigtrykte med navn og adresse. www.kortbutikken.no. Håper du ble litt klokere :-)
ivf-MaMaMø Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi er i samme invitasjon. Skal gifte oss et godt stykke unna alle utenom foreldrene mine. Jeg har laget en hjemmeside faktisk som jeg har skrevet masse om bryllupet, lagt inn masse bilder og vei forklaringer og alt det praktiske. Pluss mye annet som kanskje kan være kjekt å lese, som hvem forloverene våre er osv.. Så bare refererer eg til denne siden på invitasjonene.
BellaSofia Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Vi laga bare en blogg vi, som vi viser til i invitasjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå